Ja det her er dessverre en av svakheten til SAS. Har hatt 3 t/r USA de siste to ukene og da er dette litt for tynt..
Ser ut som OS kjører det samme... (Like, men større skjermer i Biz?) PS! Gary Oldman for president! (Les: beste skuespillerprestajon på lang tid...)
For å formulere meg litt tydeligere: - OS=Austrian Airlines som @Travellingalf skriver - Ser ut som OS og SAS har samme IFE leverandør. Basert på at jeg så 3 av filmene hos OS forrige uke, kan det se ut som filminnholdet muligens er likt. - OS har muligens større skjermer i biz (?)
LH har jo også omtrent samme utvalg. Ikke rart om LH og OS har likt, men når det ligner på SAS sitt så betyr det vel at store deler av *A kjøper inn film sammen
Generell regel her inne er at om to store bokstaver står samme (og jeg ikke allerede vet betydningen), så googler jeg f.eks "OS airline". Samme gjelder for så vidt om det står tre store bokstaver, så googler jeg "XXX airport".
https://www.sas.no/reiseinfo/om-bor...6vfZzwArRtA0eAnTrfGBlzwdQWFJTv4R9eer5vXfD0RUE Det står at du kan bruke 1.pins løysinger på normale høyrelurar, men gjeld dette også på biz?
Hadde mye trøbbel hjem fra ORD på A350’n 3.feb. Skjermene låsteseg i noen minutter og måtte restartes jevnlig
Han har i hvertfall med seg gaffatape, kommode, tommestokk og en H bjelke på tur... Jeg mangla utstyr til å demontere flyet, så valgte enkel løsning