Jeg har reist med SAS Ireland en gang .. riktig nok i Plus (1D) ARN-LHR og med hånden på hjertet ... jeg har aldri opplevd bedre service på noe SAS fly i Europa i nyere tid!
Liverapport fra flygning 13.januar:
"All erfaring tilsier at guttene og jentene i et SAS fly forstår bergensk, det er ikke lenge siden den «store høvdingen» i bolaget sa hoverende ovenfor Kjos og gjengen «hos oss er det bare skandinavere og skandinaviske personalbetingelser» ... det var tider det!!
Nå er det nye tider og nye regler og SAS Ireland!
Mannen sto pent og smilte på gulvet ved 1D, jeg sa på bergensk at han sto i veien for meg .. «sorry Sir I’m on my boarding possion» ..
Med noen engelske ord fra meg flyttet han seg ...
Vet de at de jobber for halv lønn?
De har i alle fått opplæring et sted, men ikke hos dragene hos SAS .. nå har vi fløyet et par timer eller vel så det og de har gått gjennom Plus delen sikkert tyve ganger med mat og kaffe og drikke og øl og sprudlevann og sjokolade og kaffe og drikke ..
Hva de har gjort bak i bussen vet jeg ikke men vi lider ingen nød ..og de smiler og spør om vi vil ha noe mer!
Er sikker på at unge lovende @holmen har fått det han trenger også, men han sitter i baksetet på Plus
Her har dragene hos SAS Scandinavia og gardinmafiaen mye å lære!
Her har jeg sett damene oftere og fått mer oppmerksomhet en på en Plus flygning fra USA ..
Maten var helt OK .. kuben inneholdt kalkun»guffe» med ristete grønne erter og salat og og .. men varmt tyttebærbrød var ikke min greie .."
Last edited: 24. juni 2018
Liza and Kristian like this.