Så var det endelig min tur til å booke CT, og etter mye om og men fant jeg en rute med 8 legs, og nok av de i Biz til at det blir bra. Bookingen via CT-telefonen gikk strålende og alt topp. Et par dager senere sjekker jeg bookingen inne på SAS.no og ser at det under kontaktinformasjon har sneket seg inn en epost og et telefonnummer som overhodet ikke er mitt.
Det første jeg gjør er å ringe CT-telefonen og forteller mine bekymringer. De kan ikke se det samme som meg, men prøver å berolige meg med at dette går bra. Tur blir det.
Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det svaret, så jeg sender en mail til til
[email protected].
Svaret kommer selvsagt på svensk, og sier at de har fjernet informasjonen fra bookingen min, og tatt det videre i systemet.
Jeg logger inn igjen i dag, en liten uke etterpå, og jammen ligger ikke kontaktinformasjonen hans der ennå.
Noen andre som har opplevd lignende? Det er jo helt absurd.
Vis alt...