Prøver å avbestille en SAS Plus Bonus reise (Bestillingklasse I), men får opp følgende feilmelding, "Vi kunne dessverre ikke finne noen informasjon om brukte EuroBonus-poeng i denne bestillingen. Prøv igjen." Noen som har opplevd liknende?
jeg husker en gang det ikke ble trukket bonuspoeng da jeg bestilte.. da sto denne feilmeldingen. kan du sjekke om det noengang har blitt trukket poeng fra kontoen din?
Kan se ut som du har rett i dette. Dette virker skummelt. Gøy med gratis billett dersom dette er tilfellet, men det siste jeg ønsker er å stå på flyplassen på avreisedag å finne ut at billetten min plutselig ikke eksisterer.
Fikk denne på bonusbillett som jeg måtte ringe inn og bestille grunnet manglende prising av skatter. Poeng var trukket, og de så også poengene da jeg måtte ringe inn for å kansellere grunnet samme feilmelding... Han jeg snakket med hadde vært borti denne på flere billetter som var bestilt over telefon, så mulig det kan være fellesnevneren...
Prøv på nytt uten å reservere seter, så pleier det å gå. Logg inn etter bestilling er gjort for å fikse seter da.
Er ikke bare SAS IT som sliter. Skulle reise til Førde med Widerøe i går. Sjekket inn via mobil, og skulle printe tag på OSL. Fikk ikke opp noe med mitt mobile boardingkort. Gikk fint med bookingkode. Så til sikkerhetskontroll. Nei i Fast-track (EBG) og også nei i den vanlige slusa. Boardingkortet mitt funka rett og slett ikke. Gikk til en SAS-skranke hvor de scannet qr-koden, og da fikk de opp en helt annen passasjer- PÅ FINNAIR! WF-IT roter litt de også.....
Tokyo-Bergen dukker opp innimellom. Fra 2018: https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/277518/sas-resumes-tokyo-bergen-charter-in-3q18/