SAS IT strikes again!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 24. juni 2019.

  1. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Prøver å avbestille en SAS Plus Bonus reise (Bestillingklasse I), men får opp følgende feilmelding, "Vi kunne dessverre ikke finne noen informasjon om brukte EuroBonus-poeng i denne bestillingen. Prøv igjen."

    Noen som har opplevd liknende?
     
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    jeg husker en gang det ikke ble trukket bonuspoeng da jeg bestilte.. da sto denne feilmeldingen. kan du sjekke om det noengang har blitt trukket poeng fra kontoen din?
     
    petrate liker dette
  3. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Kan se ut som du har rett i dette. Dette virker skummelt. Gøy med gratis billett dersom dette er tilfellet, men det siste jeg ønsker er å stå på flyplassen på avreisedag å finne ut at billetten min plutselig ikke eksisterer.
     
  4. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk denne på bonusbillett som jeg måtte ringe inn og bestille grunnet manglende prising av skatter. Poeng var trukket, og de så også poengene da jeg måtte ringe inn for å kansellere grunnet samme feilmelding...

    Han jeg snakket med hadde vært borti denne på flere billetter som var bestilt over telefon, så mulig det kan være fellesnevneren...
     
    petrate liker dette
  5. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Noen andre som har problemer med å bestille bonusbiletter i dag? Får bare opp feilmelding.
     

    Attached Files:

  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Prøv på nytt uten å reservere seter, så pleier det å gå.
    Logg inn etter bestilling er gjort for å fikse seter da.
     
    RoadKing and petrate like this.
  7. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk. Det fungerte
     
    Tore liker dette
  8. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Er ikke bare SAS IT som sliter. Skulle reise til Førde med Widerøe i går. Sjekket inn via mobil, og skulle printe tag på OSL. Fikk ikke opp noe med mitt mobile boardingkort. Gikk fint med bookingkode.
    Så til sikkerhetskontroll. Nei i Fast-track (EBG) og også nei i den vanlige slusa. Boardingkortet mitt funka rett og slett ikke.
    Gikk til en SAS-skranke hvor de scannet qr-koden, og da fikk de opp en helt annen passasjer- PÅ FINNAIR!
    WF-IT roter litt de også.....
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  9. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    SAS IT eller hemmelig ny satsing...? o_O
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    RoadKing liker dette
  10. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
  11. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Faen, trodde et øyeblikk det faktisk var en pressemelding om at SAS skal fly HND-BGO :D
     
    drsyk and MrBister like this.
  12. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    sutenai and Upsaker like this.

Del denne siden