Yes. Nå vet vi jo detaljene, alle SAS-opererte fly på SK-nummer. Hver gang man tar av = 1. Det eneste som var uklart, men som de nå har besvart: bonusbilletter teller ikke. Derimot kan man ha bestilt fra før og reise i hvilken som helst klasse innenlands eller utenlands fra 15 januar (OBS!) og senest 31. mars.
Tror dere snakker forbi hverandre. 10 leg for 15k level points ignorer klasse. Doble poeng for plus/bis utenfor Skandinavia derimot. Hva, om noe, blir doblet hvis du vinner en oppgradering? Slik tolket jeg spørsmålet, hvert fall. K
Hva er kampanjen som gir doble nivåpoeng i 2026 på Premium/biz til USA/Asia? E det mulig å bestille her fortsatt? Tusen takk
Har en bonusreise til MIA i februar som har fått schedule change to ganger. Første gang endret jeg til bedre datoer. Deretter fikk jeg en ny endring, og selv om den kom for mange uker siden, har jeg fortsatt tre valg tilgjengelig: • Kansellere bestillingen og få refusjon (ved kansellering eller rutetabellendring på mer enn én time) • Bekrefte og reise med foreslått(e) flygning(er) • Endre til en annen flygning, helt gratis Hvis jeg velger å endre til eksakt samme datoer som i dag, vil det trigge en rekalkulering av poeng? Med tanke på 40% rabatten i julekalenderen.
Skulle ikke -40% på bonusbilletter bare gjelde USA og Canada? Jeg gikk OSL-BRU for 9000 igår. Bra deal kombinert med FlyPremium. Eller er det en annen kampanje jeg ikke har fått med meg som kjører samtidig?
Det var jo 40% på Nord Europa i luke 12, står offer expired der nå men lever kanskje fortsatt i systemet? Fikk selv flere hyggelige turer på den i kombinasjon med FP.
Hmm.. ja, hvis den kampanjen varte en uke så var jeg isåfall akkurat innafor. Men er det sannsynlig at den varte en uke? Fredagens kampanje til USA/Canada varer til idag.
Er det flere som har blitt trukket to ganger i 40% kampanjen til USA/Canada? Jeg fant to Business billetter til Miami og ble trukket 96k poeng.
Bonusen på 18 des hadde samme tekst: "sign up today". Som igjen kan tyde på at man i alle fall må registrere seg for tilbudet på den 23 des og at linken ikke virker senere. Så i beste fall: sign opp på 23 des og bestill reisen senere. I verste fall: billett må kjøpes på selve 23 des for å omfattes. Ingen vet nok sikkert svar her ennå.
I beste fall må vel bli likt som 18 des, må melde seg på samme dag, men reiser bestilt både før og etter teller.
Enig. Hvem sitter på lille julaften å bestiller reiser? Særdeles få tipper jeg. Tror det blir som du sier med sign up today
Jeg skal ta 10 legs og få 15 000 poeng. Når jeg ser på bookinger på sas.no vil noen av strekkene flys av Cityjet. Vil det telle som et strekke?
Da er betingelsene for 23.des droppet, dvs. det virker ikke å være noen flere. Leser det som at så lenge man melder seg på 23.des vil man få doble poeng etter gjennomførte flygninger i premium og biz 15.1 - 30.4 utenom i Skandinavia.
Prøver å kjøpe gavekort i dagens luke. Vil 20% ekstra komme etter at man har betalt? Helt til utsjekk står det 5000 kr verdi og 5000 kr å betale. Ingenting om økt verdi...