Tenker en tur-retur LHR-CPH-OSL i business. Da blir det vel doble poeng kun én gang per vei, ikke for connecting flights, men London telles i hvert fall som Europa og ikke den svært brede "Norden+" til SAS. Tur-retur med connecting telles også som totalt fire legs for 10x legs kampanjen, så det blir en ganske effektiv tur poengmessig!
Hvordan er det med gavekort, kan jeg bruke det selv uten å bryte regler eller måtte gå omveier? (Beklager om dette er svart på mange ganger før)
Antar det ikke burde være noen forskjell på å melde på 2X-kampanje med og uten EBX-prefix? Meldt på hele familien med prefix, men vurderer å kjøre en påmelding uten også for å være på den sikre siden
Norden+ landene gjelder ved bestilling av billetter for poeng. På kjøpte billetter vil du få doble poeng til Estland, Finland, Tyskland, Latvia, Litauen og Polen i business. Inntjening av poeng er delt inn i disse gruppene: Innenriksflyvninger i Skandinavia Flygninger i Skandinavia Flygninger i Europa Flygninger til/fra Boston, New York, Toronto Flygninger til/fra Beijing, Atlanta, Chicago, Washington, Mumbai Flygninger til/fra Bangkok, Seoul, Tokyo, Miami, Los Angeles, San Francisco, Seattle
Er det noen maksimal grense på hvor mange gavekort jeg kan kjøpe? Tenkte på å kjøpe 4x5000 kr Bør vel gå fint?
Opptil 10 gavekort om gangen står det, da tolker jeg det som at man kjøpe opptil 10 gavekort så mange ganger man vil.
I tilfelle noen lurer på det samme som meg, hvilket kort skal man betale med? 5000 kr i gavekort betalt med amex elite 1000 eurobonuspoeng 300 nivåpoeng 5000 kr i gavekort betalt med sas eb mastercard premium, hvis den teller gavekort som "kjøp av flybilletter hos sas": 1250 eurobonuspoeng 312 nivåpoeng 5000 kr i gavekort betalt med sas eb mastercard premium, hvis den teller gavekort som "kjøp i norske kroner": 750 eurobonuspoeng 187 nivåpoeng Jeg tror jeg testet forrige gang om den teller gavekort som kjøp hos SAS, men husker dessverre ikke konklusjonen.
Du kan kjøpe opptil 10 gavekort i en transaksjon, men tilsammen maks 5000 kr. Så du kan da kjøpe 10 x 500, eller 1 x 5000. Her kjøpes det da 1 x 5000 kr, men flere ganger, da jeg har planer om å bruke de selv. Synd det ikke er på starten av året og ny omsetningsperiode for companion ticket.. Det er vel typisk en selger-greie, at man vil få opp tallene på slutten av året for at det skal "se bra ut".
Noen som vet om 2xpoeng gjelder for allerede bestilt reise som gjennomføres mellom 15 jan og 30 april?
Gjelder doble poeng også på innenlands i andre europeiske land, som London–Manchester? Eller må det være fra Norge til Europa (Oslo–London–Manchester)?
Opptil 10 om gangen gjelder kun hvis man kjøper på lavere beløp pr gavekort (man må holde seg til 500 kr pr gavekort hvis man skal kjøpe 10). For de skriver samtidig at man max kan kjøpe for 5000 kr i èn omgang. Men som du sier: null problem å kjøpe flere ganger med 1x gavekort a 5000 kr hver gang, dog.
SAS flyr ikke fra London til Manchester, så det skjer ikke. Kort sagt; alle SAS sine regulære ruter går til/fra et land i Skandinavia.
Liker ikke at det nå står offer expired på luke 23 mens det står signed up på luke 18. Gjelder både app og nettsiden. Ser for meg at poengene ikke kommer og at en må ringe å mase….