SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,060
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. De har sannsynligvis "glemt" å sørge for at det står det samme begge steder, også får de massevis av unødvendige telefoner til kundeservice på nyåret. :rolleyes:

Skarven liker dette
  2. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått doble poeng fra luke tre med hotellbookinger via sas siden? Jeg booket og fikk bekreftelse på mail hvor mange poeng jeg skulle få. Oppholdet er gjennomført for ca en uke siden, men poengene uteblir.. Må vel mase som vanlig.

3. holmen

Likes mottatt:
    77,060
    Bonuspoeng:
    293
    Poeng fra hotellbookinger tar det vel ca 3 måneder å få inn? Tror du må vente en stund til..

4. Hupski

Hupski Nytt Medlem

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    13
    Mener det er opplyst at det tar ca 6 uker fra endt opphold til poengene er på konto.

5. holmen

Likes mottatt:
    77,060
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, det er jo topp i så fall.
    Vanskelig nok å taime (skriver man det sånn? Sikkert ikke) opptjening i riktig opptjeningsperiode om man ikke må vente i uvisshet.

Er det kommunisert skriftlig noe sted?

6. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar fplkens, da skal jeg vente litt til med masingen.

7. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,458
    Bonuspoeng:
    183
    Står offer expired for meg den 18 & 23, men har skjermdump.
    Men den 18 står vertfall som signed up i appen men ikkje på nettsida…. SAS IT….

8. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,068
    Bonuspoeng:
    183
    Samme for meg. Har plenty av skjermbilder da. Det bildet med confirmation synes jeg var dårlig, helt likt for 18. og 23.

Det tok for øvrig 9 timer før jeg fikk epost med det siste gavekortet jeg kjøpte i går kveld.

snus_mumrikken liker dette
  9. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,343
    Bonuspoeng:
    93
    Samme, 18 står signed up i app mens 23 gjør ikke det (til tross for mange forsøk gjennom dagen, både gjennom app og nettside). Har sendt epost til diamantmail og skrevet bug report i app'en, de får ta tak i det når de kommer tilbake fra julefeiringen.

snus_mumrikken liker dette
  10. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Kan rapportere om at jeg har signed up på luke 18 og "offer expired" på luke 23 i SAS-app. På PCen står det "offer expired" på begge ser jeg, selv om det er fra den PCen/nettleseren jeg meldte meg på.
    Har screenshots (manuelt) og den kopien jeg kunne ta da jeg signet. Så satser på alt går greit til slutt iallefall.

11. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Er det fremdeles karantenetid?

12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,011
    Bonuspoeng:
    293
    Ja

13. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,820
    Bonuspoeng:
    113
    Juleaften er snart over, og det ble 20.000 kr i gavekort med en verdi på 24.000. Har planlagt betal-business til Miami/Orlando våren 2027, så dette vil komme godt med. Kunne ha kjøpt enda mer, men siden jeg allerede har tjent opp 2 stk CT i år så får jeg heller bruke noen ekstra penger på Amex neste år :)

Da var det bare å begynne planleggingen av våren 2026 og sørge for at man har 10 legs på plass. Innenlandsbilletter ser ut til å være 794 per vei (sjekket fra oslo til Bergen og Trondheim). Noen tips til andre steder man kan få en god segment-run og betale minst mulig per leg? Hamburg ser jo ut til å være billigere, og da får man 2 segment hver vei. Spørs om jeg ikke må ta med samboeren på Miniaturwunderland i Hamburg en gang til. 1512 per hode, og da får vi 4 segment.

Kjetil L and EndreD like this.
  14. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,982
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det står i bookingbekreftelsen som verken du eller jeg har fått :D

holmen liker dette
  15. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,987
    Bonuspoeng:
    113
    Var ekstremt gode priser til DUB og LHR under black Friday tilbudet. Booket for 349 kr per vei. Dette var fra OSL. Muligens det kommer noe lik i januar (har SAS januarsalg...?).

16. Hupski

Hupski Nytt Medlem

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    13
    nivåpoeng.

Tjen 33 bonuspoeng per 100 NOK brukt på opphold bestilt via SAS Hotels.

Tjen ytterligere 16 nivåpoeng per 100 NOK brukt på opphold bestilt via SAS Hotels.

Benytt deg av bestillingsfleksibilitet og gode rabatter. Som EuroBonus-medlem får du også medlemstilbud.

Ofte stilte spørsmål

1. Hva om jeg ikke ser nivåpoeng i hotellbestillingen min?

Fortvil ikke! Fra 1. november 2025 vil alle EuroBonus-medlemmer som har oppgitt et gyldig nummer i bestillingen og gjennomført oppholdet, se nivåpoengene på kontoen sin i løpet av 6 til 8 uker.

2. Når vil jeg motta EuroBonus-poengene mine?

Det kan ta 6 til 8 uker etter at oppholdet er fullført, før du mottar de gjeldende bonuspoengene og -nivåpoengene.

holmen liker dette
  17. twt2

twt2 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    lurer på det samme. Har fått disp til tur 15/16.1 men ser at prisene bare øker. Best å bestille nå eller ha is i magen og håpe at SAS (eller Qatar/Finnair/Turkish) smeller til med noe rimelig etter nyttårsrakettene?

18. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
    Alltid Jan salg,men tror at det ikke pleier og komme før uke 2 i Jan.
    Når det er sagt så er det stort sett NAS som bestemmer når SAS setter ned prisene. Begynner NAS et Jan salg den 3 så begynner SAS dagen etter.
    Også svar på annen post. DUB og DUS har alltid priser til 349kr fra OSL når det er salg.
    Man ender på ca 1000kr t/r til DUB og DUS fra OSL ved salg. ca 800kr hvist man gidder å bruke f,eks skyscanner og gå litt frem og tilbake på datoer og anntall pax når man søker. Men det tar fort 2-3 timer.
    Men alle har vel kjøpt masse gavekort hos SAS så da blir det 20% avslag ved å booke på SAS uansett.

Last edited: 25. des 2025
    benair and tobeornot999 like this.
  19. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,780
    Bonuspoeng:
    183
    Årets nyttårssalg hos SAS gikk av stabelen 6. januar med reiseperiode fra 27. januar. I 2024 startet det 2. januar med periode fra 22. januar.

freddyen, Baldrick, Flymunda and 4 others like this.
  20. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg signet som så mange andre opp på 15k luken den 18, da sto det "signed up" og jeg tok screenshot av medlingen som kom opp.

Når jeg går inn på den nå står det bare "Offer expired". Regner vel med at dette kommer til å bli et problem, er det fler som har opplevd det samme?

Del denne siden