SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,214
    Bonuspoeng:
    293
    Står signed up 18. og offer expired 23. her. Regner med det løser seg.

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,820
    Bonuspoeng:
    113
    Man tok jo selvfølgelig screenshot av 18. desember. Regner med at det ikke er et problem. Først stod det signed up, og etter at man passerte dato blir det jo expired. Så det stemmer vel

kongenamundsen liker dette
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,100
    Bonuspoeng:
    293
    Kan umulig tenke meg at dette blir et problem. Begge registreringene ga jo samme, generiske respons.

Men det er jo som alltid greit å følge med på at doble poeng faktisk dukker opp, siden purring har vært nødvendig før. For 10x flyvninger er det jo vanskelig å gjøre annet enn å ta reisene, holde telling, og evt mase på SAS hvis ikke 15k kommer inn etterpå....

Jeg fikk feks også en match fra SAS som krevde et gitt antall flights. De hadde (selvsagt?!) ikke noe system for å fange opp hvem som hadde kvalifisert. Men gull-mailen ordnet forlengelsen av gullet i tråd med løftene. Tok bare 1 uke ekstra før de svarte :p

4. Rikke

Rikke Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Er det sånn at for å få 15000 nivåpoeng på 23. desemberkampanjen så nytter det ikke med 10 meg innad i Norge? Det må
    Være i Europa?

5. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
    15000 nivå poeng var det sign up på 18 dec.
    Du kan reise bare innenriks eller hvor du har lyst.
    Hver gang du setter deg på et sas fly teller det 1 av de 10 reisene du må ha for å få 15000 nivåpoeng. Gjelder IKKE reiser booket med bare poeng.
    Kampanjen starter 15 Jan og du må fly 10 legs innen 1 April.
    Gjelder også sas flights som flys av Braatens CityJet o,lign
    ...............
    18.12. SAS – Earn 15 000 Level points
    Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points. Sign up today!

Last edited: 26. des 2025
    Rikke and Maggie like this.
  6. Rikke

Rikke Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Tusen takk! og da kan man også fly økonomi? Ikke bare premium og business?

FlyMCO liker dette
  7. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    552
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, alle klasser og billettyper gjelder, med unntak av bonusbilletter.

8. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    135
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om det finnes en oversikt over kjøp gjort gjennom tredjepart i julekalenderen? Booket noen aktiviteter hos GetYourGuide (luke 6) og lurer på om de har blitt registrert noe sted.

9. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,986
    Bonuspoeng:
    113
    Du skal få en bestillingsbekreftelse fra GYG. Hvis du logger inn i GYG appen med eposten du brukte for å booke, bør de også ligge der.

10. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    135
    Bonuspoeng:
    43
    Beklager, jeg var upresis. Jeg har bekreftelse på alle bestillinger og får dem opp i appen til GYG, men jeg tenker på EB-poengene. Jeg finner ikke noe sted med en oversikt over hvor mange EB-poeng jeg skal få, tilsvarende f.eks. Trumf Netthandel. Hvor kan jeg vite at bestillingen er registrert korrekt hos SAS, når kan jeg forvente poengene, osv..

11. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,068
    Bonuspoeng:
    183
    Det står forklart på eurobonus-siden om GYG. Og det står at om poengene ikke dukker opp til tiden som er forklart må du ta det opp med GYG. Det bruker ikke å finnes bekreftelse/oversikt på registrering på noe slikt hos SAS, det som gjelder er å ta skjermbilde ved registrering og så følge med om poengene dukker opp til slutt.
    https://www.sas.no/eurobonus/getyourguide

tobeornot999 and SundalBonus like this.
  12. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,100
    Bonuspoeng:
    293
    Så sant, så sant...

Nytt denne gangen var at SAS selv også oppfordret til å ta screenshots flere steder i julekalenderen sin. Tillitsvekkende at de ikke stoler ikke på sin egen SKIT :p

13. andresiniesta

andresiniesta Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Hei :)

Er det sånn at når jeg tok å åpnet luken for doble poeng for premium/bizz interkontinentalt og tok skjermbilde av det, så får jeg doble poeng for reisen dersom jeg bestiller og reiser før 1 april? Eller måtte jeg ha bestilt 23 desember?

Selve skjermbildet etter jeg åpnet luken sier jo ikke så veldig mye.

14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,506
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan booke når du vil.

andresiniesta liker dette
  15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,100
    Bonuspoeng:
    293
    Som @EndreD sier. Husk også at kampanjen ikke gjelder flights før 15 januar.

andresiniesta liker dette
  16. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    28
    Vet kanskje noen fra tidligere erfaring om når man faktisk får disse 15k statuspoengene? Rett etter gjennomførte flyvninger eller etter 31.3? o_O

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,100
    Bonuspoeng:
    293
    Eneste jeg kan si fra egen tidligere erfaring er at det nesten alltid behøves masing og manuell behandling hos SAS for å få godskrevet poeng i kampanjer.

Samme gjaldt status match da de drev med det, og flere historier på IF sier noe lignende om kampanjer fra fjorårets kalender hvor doble poeng først kom etter purring til KS.

18. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,678
    Bonuspoeng:
    183
    Da har jeg fått testet ut at luke 16 (Hertz), ikke gikk helt av seg selv. Har fått normale poeng og ikke julekalenderpoeng. Noen som har erfaring med mest effektive måte å få riktig poengsum på leiebiler booket via SAS sine sider?

19. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har kvalifiseringsperiode som går ut 31.1. Må jeg da ha gjennomført alt jeg trenger av reiser og legs på de to kalenderluke-kampanjene (18. og 23.) før det for å beholde Diamond eller hvordan fungerer det med graceperiode? Aldri vært i det før.

20. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,068
    Bonuspoeng:
    183
    Ja. Eneste du kan gjøre etterpå er å kjøpe level poeng, som blir tilbakedatert. All annen opptjening etterpå blir i ny periode.

Del denne siden