SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025.

1. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,315
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke tilfelle for meg iallefall & det var enkelt å se siden telleren stod i null før reisen.

2. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    476
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk svar av diamanteposten som la nivåpoengene direkte på telleren etter at jeg sa ifra. Dukker altså ikke opp som en transaksjon når det gjøres manuelt

Teknolai liker dette
  3. Teknolai

Teknolai EBD

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk følgende svar fra diamanteposten i dag. Montro hvor lenge noe tid er...

Men det virker som mange ikke får poeng automatisk og man må melde fra.

Godt å gi kundeservice noe nyttig å gjøre!

Rscott liker dette
  4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,162
    Bonuspoeng:
    183
    Er det i det hele tatt noen som har fått det automatisk? Jeg mistenker at dette gjelder alle som har registrert seg i julekalenderen. Godt gjort å lansere et tilbud uten planer for gjennomføring. Skal ha min første, litt i overkant spennende, runde nå i helgen. Holder ikke pusten for at poengberegningen skjer automatisk, og med en viss sannsynlighet for omruting ser jeg også for meg en del korrespondanse fremover.

Nordlys liker dette
  5. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    476
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk som sagt vanlige bonuspoeng automatisk, men ikke nivåpoeng. Noe automatikk har de altså...

Rscott liker dette
  6. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,162
    Bonuspoeng:
    183
    Svarer meg selv. Fikk doble bonuspoeng og nivåpoeng allerede ved mellomlanding på vei hjem i dag, og resterende under en time etter hjemkomst. Må være ny pers.

EndreD and Teknolai like this.
  7. tkrunning

tkrunning Infrequent frequent flier

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk heller ikke automatisk doble poeng, men gold.dk-mailen ordnet raskt opp. Min kone fikk doble poeng automatisk dog, så det fungerer visst for noen.

Er det noen som har fullført 10 legs enda? Har dere i såfall fått de 15K ekstra poengene allerede? Jeg kommer først i mål 20. mars og har kvalifiseringsperiode ut mars.

De 15000 blir forskjellen på diamant eller ikke, så fint om de kommer inn raskt, evt blir tilbakedatert til datoen man kom i mål. I kampanjen stod det jo "Points will be rewarded upon the completion of the flights."

democomputer liker dette
  8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,880
    Bonuspoeng:
    113
    Ut ifra bilder på andre grupper kan det se ut som om det kommer sammen med siste tellende flyreise.
    FB_IMG_1769517652197.jpg
    Bilde lånt fra en facebook gruppe 'sas eurobonus, eurobonusjeger'.
    Her kan det se ut som en pandion som flyr premium flex som akkurat nådde kravet om 10 turer.

9. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,343
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var selv litt skeptisk da jeg aldri fikk appen til å vise ‘registrert’ for den andre sign-up’en. Trengte dog ikke være det. Doble poeng kom automatisk noen sekunder etter at hjulene til flyet rørte bakken. Det har blitt veldig smooth med tildeling av poeng fra eget metall hos SAS, det skal de ha cred for.

IMG_0029.jpeg

Baldrick, Sonictravel, Earl and 10 others like this.
  10. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,584
    Bonuspoeng:
    93
    Lover bra at dette ser ut til å funke bra. Julekalenderen har vært gull for meg denne gang....eller diamant :)

tobeornot999 liker dette
  11. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,987
    Bonuspoeng:
    113
    Fått sendt epost? Fått svar?

Har seff fått poeng i dag, men ikke 10k og 5k, men 1,5k og 750....så da er spm om jeg skal gidde å jage det, eller la det være.

12. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,678
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, har sendt henvendelse til Hertz kundeservice i Norge, purret et par ganger og foreløpig 0 respons. Jeg går prøvde jeg via SAS lenke for å kreve poeng. Jobber videre med saken. Har igjen 6 måneder på å få de siste ca 7000 nivåpoengene, så de betyr ikke noe, men 6500 poeng å bruke gir når det er tilbud nesten en t/r foran gardinen innenriks, så det får de punge ut.

13. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    645
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte st poeng kommer med siste tellende flyging. Stusset over 16000 poeng osl-trd i går før jeg telte over antall flighter siden januar.

Ombo, tobeornot999 and holmen like this.
  14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,049
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser at jeg ligger og vaker opp mot Diamant-status for neste periode, så jeg trenger en boost, gjerne med kalenderluken som gir doble poeng ut april.
    Er Premium economy standard, eller Flex?

Noen som har tips til hvor i Europa man kan få mest nivåpoeng, for eksempel en helgetur i april?

På forhånd takk:)

Cumulus liker dette
  15. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,979
    Bonuspoeng:
    350
    Det er ikke premium eco i Europa. Kun eco eller biz.
    Europa har lav opptjening uansett. Feks OSL-ALC gir 3000 levelpoints i C/C altså business full flex. Vanlig business gir 1500 poeng pr leg.
    Så de store poengsummene drar du ikke inn siden det ikke er doble poeng innen Skandinavia.

Maggie and DJasko like this.
  16. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,987
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor langt igjen har du? Kan være billigere å bare kjøpe poengene enn å fly.

Maggie liker dette
  17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,049
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar.

Hvis jeg forstår deg riktig, gjelder kalender doblingen i Europa da kun for Business?

18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,100
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Står i starten av denne tråden:

Earn double points on all SAS European and Intercontinental flights in Business and Premium economy between 15 January and 30 April. Both bonus and level points will be doubled after completing the flights. Sign up today!
    Note: Points on connecting flights within Scandinavia will not be doubled .

haifinn and Maggie like this.
  19. FlyingYeti

FlyingYeti Trives best på tur

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk du noe svar til slutt? Har et tilsvarende problem som jeg sendte inn til hertz via skjema for 5 dager siden. Men ingen svar å få fra Hertz sin side. Mulig jeg må ta en ringerunde.

20. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,678
    Bonuspoeng:
    183
    Nope. Fullstendig taushet. Hører gjerne om du finner noen vei inn.

FlyingYeti liker dette

Del denne siden