Skal ikke overdramatisere disse kanselleringene for min del altså. De har i all hovedsak blitt booket om til alternative ruter som skaper lite trøbbel for meg, og SAS har i all hovedsak vært både fleksible og hjelpsomme der jeg har ønsket å endre på ting. Faktisk har det heller gitt meg litt tro på SAS igjen etter en periode hvor det har vært litt tungt å være SAS-kunde
https://www.nettavisen.no/okonomi/d...llert-hvorfor-lyver-de-om-dette/s/5-95-494280 Fin denne her. Hjelper ikke å være diamant heller
Det ser ikke bra ut nei. Og de kan ikke holde på sånn hvis de vil at folk skal fortsette å bestille billetter.. Men, dette er Nettavisen, som fortsatt skriver at 650.000 blir berørt av kanselleringer i sommer. Ca 0 troverdighet i min bok. Det er omtrent som Sylvi Listhaug. Når hun sier noe, så mener jeg automatisk det motsatte.
Ifølge en post på flyprat er det lagt inn en ny runde med kanselleringer i GDS, så en får vel ta en ekstra runde på bookingene sine om man har noen med SAS.
Grand Dragon Superior. Sjefsdragen. Dette er for øvrig bildet jeg fikk opp ved å søke etter dette på Google: