SAS kutter ned antall avganger på OSL/EVE

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 24. mai 2018.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Ser at SAS har kuttet fra 3 til 2 daglige avganger på OSL - EVE til høsten, er det en trend, minnes noen som fortalte at andre fortalte om lignende.
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,179
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Ligger ute 3 daglige avganger i november og desember ?
    Klokken 08, 15 og 20 omtrent
     
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    No har eg ikkje sett på sas.no, men på avinor.no (som eg synst tilbyr ein langt betre oversikt over flygingar enn kva SK sjølv får til) og kan ikkje sjå nemneverdige endringar:
    – På ruta OSL–KKN kjem den vanlege vinterprogramreduseringa i slutten av oktober der kveldsflyet er kutta på måndagar og tysdagar. Nytt av året er at laurdagsflyet ser ut til å bli kutta.
    – På ruta TRD–OSL ser det ut til å vera 17 daglege avgangar både no i juni og på tilfeldige dagar i oktober/november.
    – På ruta OSL–TOS ser det ut til å vera ein liten reduksjon frå 10 til 9 avgangar på tysdagar (samanlikna neste tysdag med ein tysdag i slutten av oktober)
    – På ruta TRD–BOO–TOS ser ting ut til å vera likt no og til seinhausten.

    Dette er rett nok rutetrafikken som er meldt inn til Avinor, så dersom det har skjedd endringar nyleg, så går det vel gjerne litt tid før ting blir oppdatert.
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Spander noen flere ord i den tittelen, så folk som ikke flyr i Nord-Norge kan surfe videre.
     
    Are, Mavo, Lars J and 3 others like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Nope. Jeg har (hadde) en tur oppover 20:20 den 23/11, den er kansellert og jeg er flyttet til 15 avgangen.

    Kanskje bare den ene dagen da? Jeg må innrømme at jeg har ikke sjekket øvrige dager.
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden