Her er det mye å ta tak i, selv om jeg er enig i hovedbudskapet, er det noe med detaljene som skorter.
1) Jeg tror du gikk glipp av:
In the first launch (Her kunne jeg lagt innen hel avhandling om hvordan prøveordninger for å se hvordan ting er, fungerer. Men jeg har trua på at folk klarer tenke sjæl, om enn med litt hjelp da.).
2) Den dagen salat, kjøtt, brød og juice ikke er "skikkelig mat", så må noen avlive meg.
3) Jeg tror du gikk glipp av:
Offered meals are breakfast, salad and sandwich. Du kan ikke forhåndsbestille wasa knekkebrød. Dette er et eksempel på hvordan harsellering og "sjårr" skaper unødvendige misforståelser, da det erfaringsmessig er slik at folk i den moderne verden er lat og bare skumleser gjennom detaljene ovenfor.
4) Hvorfor? Fordi dette er noe som tilbys på:
flights of 180 minutes or longer. For frequent travellers bør det være en del årsaker som ligger logisk her, men en annen hvorfor er: bedre for miljøet og SAS. I stedet for å fylle trilletralla med salatbokser på en lang flight hvor ingen kjøper - og man deretter må kaste disse, så får SAS en bedre oversikt over hvem som vil ha. Dermed slipper man laste "alt for mange", og kaste store mengder.
Vis alt...