Søkte etter reise for min datter fra OSL til TYS i oktober og fant da at A321 var satt opp mellom ARN og ORD …. men blir det slik?? Spør SAS IT
Ja … ikke sant? Min datter mener at det er «verdens navle» … svært nær Dollywood hvor hun har årskort …. (hun er 42..)
Flemming hos FinalCall har au vore ombord. https://finalcall.travel/no/eksklusivt-bli-med-ombord-pa-sas-nye-airbus-a321lr/
Blir det samme pris på det setet som er helt alene i business? Har sett enkelte selskap har differensiert prisene på slike seter. For øvrig ser jo Plus-setene meget bra ut. Nesten som business var tidligere.
Foreløpig ingen prising av seter i business. Men de følger nok etter mange andre selskaper etterhvert er jeg redd for. Setene i plus er superfine og veldig gode å sitte i.
Har blitt satt opp med dette flyet på tur til NY nå i mars, og må si at jeg er litt skuffet. Skal sitte på rad 1, og dette er jo egentlig som PLUS. Tronsetene er borte. Reiser hjem med WB via Arlanda, så får mere for penga der. Men alikevel... Litt skuffa.
Skjønner ikke helt hva du mener... Rad 1-7 er Business, med lie-flat seter. Setene på rad 2, 4, of 6 er 1-1 og på rad 1, 3, 5, og 7 er det 2-2.
Tronsetet er jo bra, men 2+2 setene i BIZ er jo bare hakket over Plus. Ville heller hatt WB fly. Men mulig jeg blir positivt overrasket.
Ehm... Har du sett på bildene fra flyet som Tore postet??? 2+2 setene i Business er jo noe helt annet enn setene i Plus. Det er også 2-setere i Business i en wide-body...
Om du tror detet er noe i nærheten av Plus eller sågar "Domestic First" så blir du nok meget positivt overrasket. Har flydd TAP sin A321LR med tilsvarende konfigurajon og det er jo helt supert Tar meg friheten til å reposte bildet til @Edvard rett over her. Det er ingen grunn til å skjems over å bli observert i et slikt sete vil jeg påstå.... (Om du ikke er medlem av MDG vel og merke, i så tilfelle bør du skamme deg i et slikt sete...)
Vi har en tur til Washington D.C. i slutten av juni hvor vi var satt opp med A321LR, men ser nå at CPH-IAD i slutten av juni og starten av juli er en blanding av A330 og A340(!). Er det YYZ som "stjeler" maskinene?
Så vidt jeg kan se er alle tirsdag og torsdagsavgangene i juni, juli, august og september satt opp med 340 nå.
Min tur med eldste arvingen til IAD i begynnelsen av juni (man-søn) er også endret til A330. Og vi som hadde gledet oss til tronesete begge veier...
Jeg er sikkert godt vant. Siden min forrige runde med BIZ var med SQ. #firstworldproblems Synes dette her er hakket heftigere, enn det bilde du har under. Og absolutt enig i at det er hakket over Plus, men alikevel..... Tronsetet vil jeg si er på høyde med de andre BIZ setene.