SAS Lifetime Gold???

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fnate, 12. sept 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hællææææ

    Jeg mener å huske at SAS har en Lifetime Gold ordning etter at man har hatt EBG i 10 år. Med forbehold om at du ikke får statusen før du er pensjonist.

    Jeg er i den situasjonen at jeg har vært EBG i 9 år. Om jeg er det i ett år til, vil jeg da få EBG når jeg blir pensjonist? Eller er det slik at man må ha EBG de 10 årene før man går ut i pensjon?

    Nå er dette bittelitt hypotetisk, ettersom det er 27 år til jeg blir pensjonist. Sjansen for at verden ser ut som idag er jo mildt sagt liten. Det er mer at jeg irriterer meg over å sitte og lure på ting.

    ***off topic warning***:
    Husker jeg leste et stykke der SAS uttalte seg om hvorfor de ikke hadde en vanlig Lifetime Gold løsning. De sa det skyldtes at folk da ville miste motivasjonen til å fly SAS. Altså ????? Du mister da ikke motivasjonen til å fly et selskap der du har lounge og fast-track? Og om man ikke flyr er jo kostnaden til SAS 0,-. (Men dette ble en digresjon). Back to topic.
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Husker en diskusjon rundt dette for noen år siden, og da var konklusjonen at om du var 30 år når du hadde hatt gullkort i ti år, ville du få livstidsstatus når du runder 60 år. Også vært diskusjon om en får det automatisk, eller om en må mase om å få det. Min far fikk det iallfall automatisk.
     

Del denne siden