God kveld Skal ut å reise i forbindelse med jobb helgen 20-22, og i den anledning har jeg to timer på OSL mellom hvert fly begge veier. Hvordan får jeg tatt meg en tur innom SAS lounge? Emil
Har du alt en booking mener jeg du skal kunne kjøpe tilgang via booking alt nå. Det skal være 20% billigere enn å kjøpe når du ankommer flyplassen. Edit: NÅR DU SJEKKER INN PÅ INTERNETT – SPAR OPPTIL 20 % Les mer om dette loungetilbudet FOR HVEM? Reisende i SAS Go og SAS Go Light HVOR? Gjelder for alle SAS Lounger (bortsett fra Gold- og City-lounger) på utvalgte flyplasser. Tilbudet inkluderer mat/snacks og WiFi. PRIS? Fra DKK 189 / NOK 199 / SEK 219 / EUR 24 / USD 32 eller 2800 EuroBonus-poeng. Hvis du er EuroBonus-medlem, kan du betale med poeng. Edit 2: Eller du kan by på oppgradering til Plus via Plusgrade men ikke sikkert at det går igjennom.
Såfremt du flyr SAS eller et annet Star Alliance-selskap er du "velkommen til å bruke loungene". Da skal du enten fly SAS Plus/ business, holde et Star Alliance-gullkort, eller betale for inntreden. Betale kan man gjøre både ved innsjekk på nett, og i loungeresepsjonen. Både poeng og penger fungerer...
Om du har et SAS brandet Amex sparer du noen få kroner ved å bruke dette i døra kontra å kjøpe på forhånd. Fast rabattert pris på 190 NOK.
Du kan da kjøpe tilgang på nettet når du sjekker inn til 20% rabatt. Eller på flyplassen uten rabatt.
Ja, du kommer inn i alle* Star Alliance-lounger med et gullkort så lenge du flyr med en Star Alliance-carrier - uansett bookingklasse. * Noen lounger er offlimits selv med gullkort, som Lufthansa First Class-lounger, United Polaris ++.
Som at @KristianR sier; Ja. Har du sølvkort får du også tilgang til SAS Lounger i Norge, Sverige, Danmark og Finland i følgende perioder: Fra og med 8 Juli til og med 20 August. Fra og med 16 Desember til og med 7 Januar. Du kan ta med en venn eller opptil fire familiemedlemmer i Lounge dersom dere reiser på samme flight. Gjelder ikke Gull Loungene og er ikke gyldig hvis du flyr med SAS på charterreise.