Jeg tenkte det samme (gjerne også noe flere ruter langt sør i Europa), men ser det som utenkelig at SAS plutselig blir det eneste flyselskapet som satser på tre kabinklasser innenfor Europa. Det hadde dem bare gjort om nærmest alle andre selskaper hadde gjort det samme. Selv om jeg tro at slikt hadde gitt dem en reel konkuransefordel på denne ruten.
Enten sender de en av de store (A330/350) til en Deltahub, og erstatter den med A321 til en av de «vanlige» destinasjonene (IAD/ORD/NYC). Eller så selger de noen flere fly… Vil tro det ikke er lønnsomt å bruke premiumprodukt A321 til Syden
Hei, Er det noen som har erfaring med hvordan nedleggelsen av AAL - EWR påvirker allerede bestilte bonusbilletter? Har booket bonusreise EWR-AAL-OSL i mai 24. Ser at SAS skriver at bestilte billetter blir ombooket via CPH eller ARN, men er det noen som vet om dette også vil gjelde bonusbilletter? Foreløpig har jeg ikke hørt noe.
Normalt så vil disse også bli ombooket ja. Sjeldent et problem når det er ren SAS-reise, der SAS har gode alternativer.