Ja, var det jeg var redd for. Ble vel "lurt" da vi plutselig fikk 6 seter i Plus til HND i vinterferien...
SAS slipper ekstremt få billetter på denne ruten. De hadde et skikkelig slipp med masse billetter for jan/feb 2024, men de forsvant fort.
Ikke nødvendigvis. Billettene for jan/feb 2024 ble sluppet sent på året 23. Ikke noe mønster på denne ruten virker det som.
Noen som vet hvordan belegget har vært på denne ruta? Er det fordi de likevel har solgt alle billettene de har vært så restriktive med bonusbilletter? Det kan jo fort forandre seg nå når Thai airways starter opp direkte fra Oslo igjen.
Vi får håpe! Ja, det er håp! Gutteturen til Bangkok valgte Thai istedenfor å måtte mellomlande i CPH, så det er håp!
Det virker som BKK og HND ikke følger det samme mønsteret med slipp av billetter 330 dager før som andre destinasjoner. Men at det slippes basert på hvor mye revenue som er solgt fra 3-4 måneder i forveien. F.eks har jeg en retur fra HND i Mai, her ble det sluppet 4 C billetter i Januar hvor jeg knabbet 3. Har fulgt med litt og kabinen har vært tom(ikke valgt seter) for andre enn de 3 jeg booket. For ett par dager siden dukket det opp 6 til. Så her har iallefall SAS sluppet 10 stk C billetter
Jeg knabba 5 billetter til BKK påskeferien som de slapp 22.nov. Da var det vidt åpent, og ingen begrensninger (i go). Men har sett svært lite ledig etter den tid