Da ble det Dygve Viking på meg i dag. Uten wifi Satt klar med Teamviewer til folket, men får satse på at de fortsetter galskapen noen dager til.
Er på OSL -PSA i morra tidlig. Klar til å booke Skjønner ikke åssen jeg finner ut hvilket fly som er satt opp så jeg får ta det som et spenningsmoment om det er Wi-Fi.
Hjertelig takk for tips, dette var uventet bonus på vei hjem fra London i kveld! Så langt ble det billig plustur (1700,-) tilbake til London i høst. Digger bonus!
Skulle gjerne hatt en god deal på OSL-XXX-LHR, 20/21-22. September om noen vil ta en titt. Gidder ikke feire bursdag her på steinrøysa.
Klarte ikke å laste opp mens jeg satt på flyet tidligere i kveld.. Var det noe sånt du tenkte på? Fløy SK811 (OSL-LHR)
Er det en egen link/url man følger for å finne spesialprisene? Og kan man ha et annet vindu oppe med vanlige priser for å sammenligne?
Takk for tips @tkrunning Billetter for julen bestilt for familiemedlemmer (intra europa); ca NOK8300,- ble til SEK4300,- (!) («SAS Go Now» Booking klasse V) Billige påskebilletter ble også bestilt... Annonsert og tilgjengelig på på flyvning mellom CPH-BGO. Nett ustabilt, men bestillinger gikk til slutt igjennom. Tror prisene kan ligne på Friends & family