sas online shopping vs viatrumf

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av leeds1979, 01. des 2015.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    SAS sin portal skal i alle fall ha at man får poengene relativt kjapt (går vanligvis et par dager). Ingen av mine kjøp gjennom Viatrumf har kommet inn på konto enda. De tidligste er fra midten av november, og har stått som "bekreftet" leeeeenge.

    Er det noen her inne som har mottatt noe fra Viatrumf? Tok det lang tid?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Hat fått beskjed at når det er bekreftet skal de gå kjapt. Mine har vert bekreftet i 2-3 uker nå uten at de er kommet på konto. Ufattelig at sånt skal gå så tregt. Burde gått et par dager maks fra kjøp til poeng på konto spør du meg :mad:
    Har i tillegg 2 kjøp jeg har etterlyst fra min side, et fikk jeg svar at det kommer men vill ta laang tid. Forespørsel 2 har de bare ikke svart på :mad::mad::mad::mad::mad:
     
  3. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Synes også det går veldig tregt. Har gjor 3 kjøp i år. Bare et av dem ligg i "under behandling" de 2 andre er ikke blitt fanget opp i det hele tatt.. Greit at Viatrumf er fantastisk, men da må det i allefall fungere slik som det står at det skal gjøre.. Ellers er det jo bare lureri hele greia. Har inntrykk av at det mange av brukerne her inne som sliter med det samme, og at responstiden på e-post er veldig dårlig! Sorry, men dette går man fort lei av..
     
  4. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor ser man status for poengene som dere snakker om? Under behandling osv..
     
  5. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Velg 'Min konto' på https://viatrumf.no/
     
    Anton80 liker dette
  6. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Har heller ikke fått for et eneste kjøp.

    Kun et som er registrert, og det er det siste, som fremdeles er "Under behandling" en uke etter leveranse.

    De andre har ikke blitt registrert etter ca. en måned, fått beskjed om at det er sendt til teknisk avdeling og at det vil ta lang tid.
     
    gardamix liker dette
  7. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Mitt eneste kjøp har ligget to måneder som "Bekreftet". Det er rett og slett for dårlig!
     
    Xflipper liker dette
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Syns at flere burde sende inn"sinna" mail å klage å si at dette er uakseptabelt.
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Går ikke fort i online shopper til SAS. Venter på et kjøp gjort i august. De bare beklager seg, så SAS online er bannen en så lenge hos meg.
     
  10. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Da ville jeg tatt kontakt. Jeg har sikkert brukt den 7-8 ganger i høst og alltid mottatt poeng senest innen en uke, som oftest i løpet av en eller to dager.
     
  11. Waku

    Waku Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Viatrumf er noe av det tregeste jeg har vært med på. Over 1 mnd i under behanling, og et kjøp er ikke registert.
    Sendt de mail. Fikk samme svaret 2 ganger på samme eposttråd. Og dette var bare en mal... Utrolig dårlig service.
     
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har tatt kontakt 4 ganger og har brukt dette 12 ganger det siste året. Har som regel kommet inn på konto etter 2-3mnd som er det samme tid som viatrumf sier transaksjonen skal ta.
     
  13. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Gleder meg til å teste ut viatrumf ordentlig. Som skrevet tidligere så har jeg to transaksjoner som er "under behandling" dog disse hotellene er bestillt på "betal på selve hotellet" Håper på å se de har gått igjennom 1-2 uke etter oppholdet i sommer :)
     
  14. Lost Viking

    Lost Viking Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    ViaTrumf virker ikke på padden min, støtter ikke android. Søppeltjeneste. Må jeg virkelig bruke en voksen-pc for å få poeng?
     
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke samme problemet, men pleier f.eks å finne det jeg skal ha logge av nettsiden. Logger på viatrumf og åpner nettstedet derfra. Bruker aldri mer en 5min på gjennomføre kjøper. Har kun problem ved 1 av 21 kjøp. Bruker MAC :)
     
    Blaa liker dette
  16. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Har i dag fått beskjeden "Overført til Trumf" på hotellbestillingen i Las Vegas og for leiebilen. Nå venter jeg på at det vises i TRUMF. 235 kr i Trumfbonus er en bra start :) Håper de har løst problemene nå.
     
    Robamu liker dette
  17. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er det leieforhold som er avsluttet.
     
  18. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Leieforhold som er betalt uten mulighet for refusjon via Expedia. Bilen hentes på SFO på søndag.
    Det andre var en natt på hotell på OSL
     
  19. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Bonus ble overført. Er ganske fornøyd med det. Kunne har gått raskere, men men. Bare at det fungerer :)
     
  20. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Finnes det en slags "forsikring" fra Viatrumf sin side som gjør at man ikke avbestiler? F.eks. kan man jo gjøre hotellbestillinger på hotels.com med gratis avbestilling. Dette er jo også en måte mange opererer på, kjøper hotell veldig tidlig med gratis avbestilling, for så å følge med på om det dukker opp noe bedre og ev. avbestille. Vil man i slikt tilfelle få Viatrumf for alle bestillinger, selv om man avbestiller på et senere tidspunkt?
     

Del denne siden