Tror de har sett sett litt blinde og tenkt at nå skal de hove inn med penger. Dette var midt på dager, kostet 1799 eller noe rundt der i dag morges. Kveldsavgangen, som jeg normalt ville antatt var mer populær kostet 1299 i dag morges, så kan ikke være fult fly akkurat.. Nå er de jo såpass smarte at de har fjernet all inventory fra steder som expertflyer - så er umulig å se hva som er reelt tilgjengelig. Ser også at mandag-onsdag er økt igjen til 2499,- Rimelig gjennomsiktig at de melker markedet pga streiken. Dette er ikke noe dynamisk.. DY275 i dag.
Fin at man kan ikke ombooke en reise som er påbegynt... Prøver meg på svensk linje e via Skype fra USA
Hvor mange som vil dit er en ting, men at det er mange som må/skal/vil vekk på søndagene er ingen stor hemmelighet for en som har ukependlet i over 5 år Fyllingsgraden på dette flyet representerer på ingen måte den normale trafikken på søndager. Skal ikke se bort fra at mange tar hjemmekontor denne uka pga disse prisene og det faktum at onsdag uansett er fridag.
Var et dårlig forsøk på være tidig Helt enig i det du skriver. Jeg tror de kom unna med det på fredag og i går, men folk har tilpasset seg nå og da skipper man heller møter, tar hjemmekontor, utsetter å besøke svigers osv
Det løste seg!!! Etter å ha fått nei 4 ganger sa han «vent litt», ble borte i 5 minutter og kom tilbake og hadde booket om til OSL-MUC-BCN med LH. Eneste er at vi fikk Y istedenfor «Eco premium» men det får vi leve med
Tok meg 8 opringninger, i går, hvor jeg ble brutt de 7 første før jeg fikk booket om dagens flygning. Hadde egentlig klokken 1610 trd - Osl, ble utsatt 50 minutter for å få hele den lille familien hjem med crj 900. Ikke verst, hadde fryktet verre og bestilt tog om et par dager.
Det er nok copy paste feil if IF tallene ja, SAS har ikke i nærheten av like mange flyvninger på lørdager som fredager. Nærmere halvparten stemmer nok ganske bra.
Skal til AMS til helgen er planen med heile familien, men SAS har fått opp "Avbrudd i Flyvningen" som melding inne på mine bestillinger, og dei har stoppa opp å selge seter til flyvningene på fredag, samt at eg kan booke det om til ei anna helg om eg vil. Vil det då seie at dei har begynt å kansellere allerede no, skal eg ringe inn og høyre om eg kan få LH, eller skal eg berre ha ro i ræva fram til onsdag?
Jeg hadde nok ringt inn.. Er ikke større sannsynlighet å få det ombooket jo nærmere avreise du er.. Vår familietur neste søndag er også klar for online ombooking.. Det lover ikke godt, og vi kan i utgangspunktet ikke få noe annet enn WF istedenfor SAS, da er det jo my vits med plus .............
Ringer inn i morgon, vart litt seint no, sjølv om eg tviler på om eg må sitte 6 timer i kø no Nokon som har erfaring om ein blir booka om til tildømes LH eller SN, blir Plus(bonusbilletter) til eco og får ein då normale billetter, dvs bonusgjevande?
Jeg fikk i utgangspunktet ikke booket om mine bonusbilletter fordi flighten ikke var kansellert ennå (skal fly onsdag). Mye frem og tilbake så endret han våre SAS Plus til LH Y. Disse gir poeng men sikkert ikke mye. Tenker jeg skal høre med SAS etter at flighten blir kansellert og høre om de kan endre til C eller «Eco Premium» hos LH.
Var NETTOPP i kontakt med engelsktalende kundeservice. "No this flight will not be cancelled", sa den meget trøtte og slitne behandleren i andre enden. Okeeeeeey, da får vi se hva som skjer. 2 minutt senere får jeg ny mail i innboksen min om at vi er ombooket til LH via FRA til BCN. EDIT: Så det vil si at onsdagens avganger allerede er begynt kansellert.