Det virker som de helst ikke vil booke om før flighten er kansellert, så jeg vil si det er større sjanse for å få LH ved å vente.
Nå må folk roe seg KRAFTIG ned!!!! "SAS-ANSATTE TIL LEGEVAKT ETTER PRESS SAS-ansatte har blitt sendt til legevakten etter massivt press fra sinte passasjerer, melder TV 2. Informasjonssjef Knut Morten Johansen sier til kanalen at belastningen på selskapets informasjonsarbeidere er stor og at noen har fått illebefinnende. Edit: https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5cc5f9bcf88de700127a5ba8
Hvor lenge er det realistisk at denne streiken pågår tror dere? Skal ut å fly den 21 mai, men vil egentlig ut å fly før den tid
Antar du ser ironien i å bruke store bokstaver og mange utropstegn for å poengtere at folk som er stressa skal roe seg?
SK956? Hvis du er i tvil, sjekk www.sas.no/traffic-information/operating-flights og skriv inn flightnr. Er vel denne som gjelder. Husk at flight status kan endres, så sjekk ofte
Det utsagnet @Are, det faller på sin egen urimelighet. Jeg antar at du ser det når du får tenkt deg om..
Så absolutt ikke. Store bokstaver og flere utropstegn sømmer seg aldri, så enkelt er det. Og nei, jeg synes ikke det er hyggelig at folk stresser på seg illebefinnende eller blir helt utkjørt av sinte folk som kjefter på de når de er på jobb. Men det endrer ingenting i denne sammenhengen.
Y er den høyeste økonomiklassen til LH og du får 2.500 poeng for denne turen. Hadde du blitt ombooket til P, som er laveste BIZ ville du bare fått 1.500 poeng.
*brannfakkel* *brannfakkel* Jeg sitter heller i C og får 1500 poeng enn i Y og får 2500 poeng.. Just saying... */brannfakkel* */brannfakkel*
Er man heldig så blir man booket om til J og får 2000 poeng per flyvning. Det ble i alle fall jeg når jeg ble ombooket fra SAS Plus award til Lufthansa i oktober.
Jeg har en bonusreise på søndag som jeg har vridd hodet for å klare å finne en løsning på. Har funnet en løsning hvor alle (utenom WF) finnes i klasse I . Burde kanskje finne en annen løsning og kreve å bli booket om i C? Ellers tror jeg nesten at jeg tar en langdrøy reise i C over en marginalt mindre langdrøy reise i Y med litt poeng igjen.. Edit: Hører med til historien at jeg ikke nødvendigvis ønsker WF + WF på returen, selv om det kanskje hadde gått.. Plus hos WF er jo rimelig triste saker..
Etter mye venting i telefonen, kom jeg endelig igjennom på kundeservice. Rask og effektiv fyr, som booket oss med Lufthansa med mellomlanding i Frankfurt. Dessverre en klasse ned til økonomi. Litt leit når en hadde gledet seg til SAS Plus hjem, pluss den ekstra bagasjen. Får ikke booket seter på den lengste distansen fra Miami til Frankfurt, dette kan antagelig gjøres via telefon?