Hei, driver og titter etter billetter til London, og ettersom A) jeg er litt poengsulten og B) har begrenset tid til rådighet, så tenkte jeg kanskje å smelle til med en SAS Plus for å få bookingklasse C,D eller Z og dermed full uttelling. Men, så når jeg søker da, så er det to ting, for det første så finnes det ikke Plus Saver, ok tenker jeg, da er det vel utsolgt, spiller ingen trille. Men så, når jeg ser på booking klassen for SAS Plus (IKKE Saver), så er dette Y klasse, ikke C, D eller Z. Så titter jeg på opptjeningstabellen, og Plus Saver finnes ikke på europa? Har SAS sluttet med Plus Saver på europa?
Tok et random søk på HAM, FRA og LHR her nå, og her er det ihvertfall Plus Saver hele veien. Men det er samme bookingklasse på Plus og Plus Saver.
Med andre ord, C,D og Z og hhv 1000 og 2000 poeng er ikke bookbart i Europa. Jaja, det er forsåvidt en sårlig deal lell ettersom en 24 timers tur til HKG genererer 3 ganger så mye poeng til nesten samme pris.
Ser det samme jeg å når jeg kikket på MR tur i Europa hos Berg Hansen booking klasse P frister ikke så mye
Du får vel høyere bookingklasse i Plus i Europa hvis det er connection fra Biz long haul? Tror ikke jeg har sett C, D og Z som mulig å booke noen gang? Eller får man det på full Flex (eller hva det nå heter)?
Venter på SK778 på TPC hjem fra Athen via Køben nå, har serviceklasse C, bookingklasse J både til Cph og Osl. Skulle gjerne hatt de ekstra poengene I høyere bookingklasse.
Men i følge tabellen over her, så skulle man fått 2500 poeng for bookingklasse C på OSL-LHR? (EBG/EBD)
Reiste T/R TRD-SKG (HELLAS) siste uke, Bestilte og kjopte mine biz billetter hos hos et nettselskap, fikk Z hele reisen og 10 000 p godskrevet EB....