SAS pointrun - Dagsturer

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Elo, 30. des 2016.

1. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Mangler ca 10.000 poeng i år på gull og vil helst hente disse inn på 1 eller 2 dagsturer. Jeg vet at en tur til HKG kunne sikret dette lett men ønsker å dra fra morgen til kveld pga barn etc (uten å være borte natt). Hvor er de mest effektive rutene for å klare dette i Europa? Utreise Bergen. Vurdert 2 turer til HAM i Sas Plus som vil gi mellom 4500-6000 poeng avhengig av legs. Noe mer effektivt enn dette?

2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Er du EBG eller bedre pr. i dag? HAM er ganske kurant. Kort flytid og som regel ikke noe problem å finne gode priser. Via OSL/CPH i plus bør dette gi 6000 (7500) poeng.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er EBG, i samme situasjon.
    Trenger poeng og har lite tid, men syns det er usportslig å kjøpe poeng.
    Oslo-Gdansk og tilbake fredag kveld gir 3750 pt for ca 3000, ikke spesielt god deal.
    Lørdag er det Oslo-Cph-Lhr og tilbake gir 5625 for ca 2800, bra deal.
    På de to dagene tar jeg da inn snaut 10000 pts ink EBG bonus for ca 5500 nok.
    Helt klart en bedre deal med en Plus reise til HGK, IAD, SFO, TYO eller LAX, men det går mye mer tid.

4. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Dine HKG-turer tar jo ikke så lang tid da;)

Last edited: 02. jan 2017
    mathiasfe, Stuttfeiten, KRS and 6 others like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Neste gang @CrotchRocket , neste gang! :)

mathiasfe and Stuttfeiten like this.
  6. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vet ikke hvor kort tid dere har på opptjeningsperioden deres, om den går ut 31 Januar eller... Uansett min periode får ut 31 mai, så har jeg planer om å booke 4 segmenter til Berlin eller noe sånt i løpet av våren, også en weekendtur til Roma i slutten av Mai, for å være bankers på at jeg ikke havner i statusknipa. Bedre å ha 2-4 flyginger for mye, enn å akkurat bomme på streken.

Jeg ville fikset det som fikses må, i forhold til å rydde plass til Hong Kong. Trenger barna pass ei natt, betal en dere kjenner litt spenn for å overnatte hos barna. Hvis kona klager på det planlegg ferien i Malaysia eller Bali dere skal ha sammen i Juli på SQ-Business el.... Gull er viktig, enten er man i klubben eller så en ikke ;)

Last edited: 02. jan 2017
    Are, no-backpacker and Shyneno like this.

Del denne siden