SAS-representant

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 13. sept 2013.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo heller ikke snakk om noen som skal henge her inne 24/7 365 , men heller en som KAN svare på div.selskapstilknyttede spørsmål. Ref.Tina Palitz som AF/KLM representant på businessclass.se....
     
    Travellingalf liker dette
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det skal være noe poeng, må man jo være sikker på at det er dyktige folk som involveres. Sannsynligvis hadde det eventuelt vært medarbeidere a la SAS-chatten som hadde blitt satt til jobben, som svarer like mye feil som riktig, og da hadde det gjort mer skade enn nytte.

    Som Fnate sier, er det jo folk her inne med minst like god kunnskap som SAS sine kundeservicemedarbeidere. Jeg ser for meg tråder med krangling/latterliggjøring når SAS svarer feil, etc.
     
    Larata and Flemming Poulsen like this.

Del denne siden