Fikk meldingen om at SAS nå starter den varslede muligheten for overføring av poeng begge veier. Noen som har sett på hvilken verdi/nytte det kan ha ennå? 2 poeng hos Scandic blir 1 poeng hos SAS og motsatt Tenkte vi trenger en tråd for å utveksle ideer og erfaringer her. For eksempel omkring det å "kjøpe" Scandic poeng via SAS fra Trumf. Ny mulighet, om ikke annet...
syns aldri jeg har fått brukt mine scandic poeng til noe vettugt så jeg bare sendte det over til eurobonus
Et stort OBS: poengene overført fra Scandic til SAS har maks 12 mnd varighet, alternativt kortere hvis poengene hadde kortere utløpsdato hos Scandic. Uavhengig av status hos SAS. Overførte poeng i går. Her er utløpsdato hos SAS:
Hææææææææææ? Så om tanta til onkelen til naboens katt, er født i riktige stjernetegn, og jupiter klemmer mars, så kan du ærbødigst få kjøpe fra meg, i stedet for konkurrenten?
Ser at hotell Norge i Bergen koster 60000 Scandic poeng. Men om du booker direkte hos sas koster det bare 20000 eurobonus poeng. Virker rart da 1 eurobonus er 2 Scandic poeng. Noe jeg har glemt å ta med i beregningen?
Da vet du hvor du bør booke... Nettopp slike anomalities jeg tenkte denne tråden kan være nyttig for. Skjer nesten alltid lignende i programmer (særlig blant hoteller) globalt også som samkjører programmer. Da er det lurt å dobbeltsjekke, og kjøpe gjennom den lureste kanalen. Produktet du får er likt, med enkelte unntak (som ikke gjelder SAS/Scandic) hvor status i den ene kjeden kan påvirke hvor det er best å bestille.