SAS som står bak travelersgems.com?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Jan89, 19. febr 2019.

  1. Jan89

    Jan89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.:)
    Noen som vet om Travelersgems er en troverdig nettside?
    De på SAS chat visste ikke. Finner heller ikke noe info på sas.no

    De bruker SAS sin logo og lokker med fremtidige eurobonus goder for å dele reisetips/bilder.
    travelersgems.com

    "Travelers’ Gems BETA is a community in the making introduced by SAS giving travelers the opportunity to share their travel gems from every corner of the world and receive new ones in return."
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ble invitert til Beta-testing av SAS, så jeg håper det stemmer at det er SAS :cool:
     
    Misterix liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    You got hacked :p
     
    holmen liker dette
  4. Jan89

    Jan89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hmm... Jeg er fortsatt ikke overbevist om at SAS står bak.:rolleyes:
    Jeg fikk også den BETA invitasjonen direkte fra [email protected]
    I bunnen av e-posten står det "You are receiving this email because you gave your consent to being contacted in a former survey conducted by SAS."
     
  5. Jan89

    Jan89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Da har jeg vært i kontakt med SAS kundeservice chat flere forskjellige ganger.
    For å si det slik, om det er SAS som står bak denne siden, så er de fryktelig dårlige til å informere sine egne ansatte på kundeservice.

    Alle jeg har chattet med, sier at SAS ikke står bak denne nettsiden. En skrev også at travelersgems.com bruker SAS sine logoer uten lov. Ett par ganger har de sagt at de tror det er svindel og at de skal undersøke det nærmere, og skal sende meg epost når de har snakket med høyere hold. Har jeg fått epost tilbake, nei....

    Så utifra tilbakemeldingene så styrer jeg unna ihvertfall, selv om de lover gratis eurobonuspoeng og konkurranser....:rolleyes:
     
  6. MagnusT

    MagnusT Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
  7. Jan89

    Jan89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ja ser troverdig ut faktisk...;) Fant lite info siste jeg prøvde å gooogle de.
    Men fortsatt rart når alle på SAS kundeservice sier at SAS ikke står bak, og at det mest sannsynlig er svindel. Så SAS har tydeligvis et stort forbedringspotensiale når det kommer til kommunikasjon! :rolleyes:
     
  8. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    No shit sherlock... :p
     
  9. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    SAS står bak. Jeg har snakket med en ansatt som sier at de også har en utgave for de ansatte, dvs crew som jo naturlig nok er mye på farta.
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden