Hei, er det noen som vet hvorfor man ikke kommer gjennom på sas telefonen? har vært på linjen i 2 timer og 25 minutter nå og ennå ingen svar. Dette er jo helt håpløst.
Flere grunner - "ingen" forstår reisereglene og beslaglegger tid på telefon for å få svar - SAS kansellerer litt mange flighter for tiden, som medfører flere på telefon ifm ombooking - generelt høyere reisenivå etter 5. juli - og sikkert flere grunner i tillegg... Jeg hadde en tlf. sist uke, ga opp Norge, ringte Sverige og fikk svar der etter ca 35-40 min.
Det ser ut som å ringe kl. 07:00 er løsningen. Prøvde det forrige og denne uken og kom gjennom nesten umiddelbart. Fare er å snakke med en morgentrøtt agent som trenger litt tid å varme opp «maskineriet».
Hvordan opplever dere responstid på gullmailen? Jeg satt i telefonkø og orket ikke vente lengre, så jeg sendte en e-post for 10 dager siden og har enda ikke fått svar.. [email protected] er riktig e-postadresse right?
Bruk dk heller. [email protected]. Jeg ville uansett ha purret etter ti dager. Det bruker ikke ta så lang tid.
Jeg sendte en e-post i går og saken ble løst mindre enn 2 timer senere. Sendte også e-post forrige uke, da tok en dag før ting var på stell. Uansett, så er det mye bedre å ta ting via e-post enn å vente i telefonkø, synes jeg. Men, det som er litt viktig, man må faktisk ha gullkort for å få hjelp der. Så dersom noen uten gull eller bedre prøver seg og ikke får svar, så har de bare gjort ting riktig.
Sendte til DK mailen og fikk nå melding om at bookingen er endret. Under 30min fra innsendt sak til sak løst. Imponerende Takk til Janni
Noen som har ringt til CT telefon i dag? er nå 2 timer siden jeg ringte inn men ingen svar. Dette er jo helt sykt at ingen svarer. Nytt Tallinn CT nummer har også kommet ut: 0046 8797 4040.
Iht. Amex nettside: Ring 64 81 60 99 (mandag–fredag kl. 09:00–15:00). Om stengetiden er korrekt vet jeg ikke, jeg har forholdt meg til disse tidene. PS: Kilde for nytt nummer? Ettersom Amex fortsatt opererer med det originale, som riktig nok er viderekoblet til Sverige. Men ditt nye nr er ikke lik det (tidligere) svenske nr. til "Tallinn".
Svarer meg selv, dette ligger på sas.no, så det er ingen endring på nr i Norge, men åpningstiden er lengre enn det som Amex har på sin side: Telefonbestillinger: Sverige: +46 8 797 40 40 Norge: +47 64 81 60 99 Åpningstider: Mandag til fredag mellom kl. 09.00 og kl. 17.00 CET
Hei, når jeg ringte det "gamle" CT nummeret så fikk jeg beskjed i bakgrunnen om at nummeret er ikke i bruk lengre og da fikk jeg lest opp et annet nummer som jeg skrev ned (som står ovenfor), og når jeg ringte senere på det nye nummeret så fikk jeg beskjed om at jeg kom til SAS CT telefon.
Du har fullstendig rett i dette. Også den svenske mailen er mye raskere enn den norske, og ironisk nok får man gjerne svar på svensk fra den norske mailen