Trodde man som EBG skulle få døgntilgang på telefonen? Står i alle fall oppført på SAS sine sider. Forsøkt å ringe norsk (to ganger, en med engelsk valgt, og en uten) og det de oppgir som det internasjonale nummeret. Kommer dit hvor jeg kan legge igjen EB nummer, og så gir de beskjed om at det er stengt og samtalen avsluttes...
Siden pandemien startet har det vel stått "utvidede åpningstider" istedenfor døgnåpent. Uten at jeg husker hva det betyr i praksis.
"Døgnåpen telefontjeneste" står det på siden jeg fant. Spurte svensken om dette nå som de har åpnet, men der var svaret "han hadde ikke kontroll over det som sto på nettsidene" og så mente han at de kanskje hadde hatt åpent i går kveld. Så ikke så veldig klargjørende.
Ringte inn for å avbestille min Boston tur i dag. Valgte engelsksspråklig og tastet eb nr. Fikk forslag om å bli ringt tilbake, valgte det og før det hadde gått 20 min fra jeg ringte inn, ble jeg ringt tilbake, reisen kansellert og poengene tilbake på konto. Prøvde meg på chatten og, men der var estimert ventetid 1,5 time og de ville vel mest sannsynlig ikke kunne hjelpe meg uansett. Syns det gikk greit. Om EBD status gjorde noen forskjell vet jeg ikke, men nå er vel snart halve Skandinavia EBD, så det er vel neppe noen fordel lengre. Mistenker at torsdagens reise blir å droppe innenriksloungen.
Jeg har bedt om tilbakeringing de siste 8-10 gangene. Har tatt fra 2-20 min. Som oftest i den nederste enden av skalaen. Har også fått noen skikkelige dyktige folk på tråden i det siste. Synes det begynner å ta seg bra opp nå.
Frustrerende tidsbruk på telefon i dag. Kom frem etter 20 minutter, fikk lagt frem de endringene som skulle gjøres, og hun i andre enden sa at da skal billetter snart komme. Så ble telefonen brutt. Jeg tenkte at det ikke spilte noen rolle, hun hadde vel gjennomført endringene uansett? Neida. Så da måtte jeg ringe opp på nytt. Etter 30 minutter kom jeg til ny dame (eller var det samme, tro?), som sa at de hadde litt problemer med telefonen (no shit), og beklaget at vi ble brutt. Fikk lagt frem booking nr, før jeg plutselig ble kastet tilbake i køen.. Så nå sitter jeg og hører på ventemusikken igjen. Hvorfor får jeg ikke spørsmål om jeg vil ringes opp?
Kom igjennom til en hyggelig danske etter 4 min nå nettopp. Og 3 min etter det var resen endret til mitt ønske
Det er nok en kombo av stor kø og problemer med telefonen ja. Men, første gangen, da vi egentlig var ferdig med hele prosessen, og hun bare skulle ha betalingsinfo. Hvorfor ringer de ikke opp igjen?
Er det egentlig alle som får spørsmål om å bli ringt tilbake eller er det kunder med høy status? Jeg fikk ikke dette spørsmålet da jeg ringte en uke siden (som EBS).
Ringer dere CT-telefonen eller vanlig kundeservice? Jeg har bare opplevd å få callback på vanlig kundeservice.
Godt poeng. Ringte CT-telefonen. Fikk ikke spørsmål om callback. Andre gangen jeg ringte, så ble vi ikke brutt, men jeg ble dyttet ut i køen igjen. Men, da endte jeg opp i vanlig kundeservice.