Hei, Har lurt litt rundt her på forumet en stund så da er det tid for første post. Jeg skal fly tur retur Miami i November, i C, og har fått tildelt sete ser jeg - dette er et midtsete - og jeg klarer ikke endre det til et av de enslige setene i verken app eller på min profil. Er det vanlig at det ikke går an å endre, eller er det forbi jeg har bestilt reisen gjennom byrå?
Hm, det var merkelig ja. Jeg har vanligvis ikke noe problem med å velge seter hos SAS selv om reisen er bestilt gjennom reisebyrå. Du du får prøve chatten til SAS som nevnt over. Og velkommen som aktiv på IF forresten!
Det kan hende du må gå via reisebyrået for å velge sete. Jeg har hatt noen bestillinger hos Berg-Hansen, da kan jeg endre sete inne på nettsiden deres.
Fikk fikset det via chaten - når jeg endelig kom igjennom! Takk for hjelpen alle sammen. Og ja - brukte Berg-Hansen før, og der kan man endre - men om folk har vært borti HRG merker man fort at det ikke er det mest brukervennlige...
Har samme peoblem på en flyvning booket vi SQ. Kan ikke endre på nett eller i app (eller hos SQ) men kundeservice fikset biffen.