Jeg får opp CT og FP, men får ikke noe rabatt som beskrevet i tilbudet. Har ikke fått mail heller.. Jeg er kanskje ikke en av SAS' viktigste kunder..
Kan bekrefte at jeg som EBG har fått denne. Har booket en helg til Beijing i mars neste år for 108000 EB for 2 pers
Er det heilt slutt på å kombinere med FP? Vurderer å ringe inn. Edit: FP fungerer iallefall til ARN. Det kjem automatisk på siste ledd, men må ringe inn å "endre" nokre flighter i desember og februar!
Kommer det opp riktig pris før bekreftet bestilling? Og kan dere velge FP eller er det vekke som meg og @obay opplever ?
"Poeng-prisen" oppdaterer seg når du kommer til steget for setevalg. FP-voucher er også borte hos meg. Hvis jeg søker utenfor kampanjeperiode så får jeg opp Amex og FP voucheren.
Ja prisen oppdaterte seg når jeg logget inn og trykket meg videre i bestillingen, forbi siden hvor en legger inn reisende. Fikk ikke noe FP valg men prisen ble 12000 EB lavere en FP prisen i mitt case (kampanjen sier jo opptil 50% - så er jo litt utydelig hvor mye det egentlig utgjør...)
Jeg som EBG fikk også denne men kun oppført Norden og Europa. En rask test ga meg riktignok muligheten til å booke til USA innenfor reiseperioden for 48k poeng i Business. Så ser ut som denne er åpen for alle og at FP kan benyttes. Kampanjeprisen kom først opp på steg 3 (tror jeg) hvor man velger seter.
Fått mail, er EBD, faller ned til EBG i juli. Jeg prøver bestille C til LAX, hjem fra ORD for 2 pers. Får beskjed om at jeg ikke har nok poeng (har 180k) og FP er ikke tilgjengelig.. Får derfor ikke gått videre i bestillingen Må jo være en bug et eller annet sted.
Jeg prøvde å booke for 3 personer, men uansett hvilke dager jeg velger, får jeg kun 2 ledige seter på Plus? Jeg har jo tenkt å benytte meg av SEB Mastercard voucheren å booke Plus for prisen av Go. Har SAS lagt inn begrensning på per konto slik at man kun kan bestille for to personer uansett dag? Trodde det er teknisk feil og ringte SAS, som sa at de får opp samme informasjon som meg at det kun 2 ledige plus plasser uansett hvilke dager de søker. Etter å ha snakket med en SAS ansatt lenge ble jeg henvist til 64816099, selv om jeg sa at jeg ønsker ¨å benytte SEB tilbudet og ikke har CT. Amex sa at jeg måtte ringte tilbake til SAS. SAS sier de ikke kan gjøre noe med systemet. Dette er mitt første forsøk på å bestille en lang reise med bonuspoeng, og med disse problemene lurer jeg på om jeg skal orker å bruke penger på oppgradering og samle poeng når det er så vanskelig å booke tur for poengene.
Masse ledig i Plus fra og med 01.09.19. Hvilken destinasjon skal du til og i hvilken periode? Har du sjekket denne siden for ledighet? https://travelhacks.azurewebsites.net/
Hvis du bestiller via classic.sas.no kommer rabattene opp med en gang så da bør du ende opp med å kunne bestille tror jeg.