Ser ut til at eg avbestiller 2 seter i Biz til Lax 22 februar, og retur i plus 7 mars. Sei ifrå om eg skal time det med nokon
Tilbudet ligger på forsiden av sas.no uten og være logget inn så tipper det gjelder for alle. linken ender opp her.https://www.sas.no/eurobonus/offers-and-news/award-tickets/
Har ringt inn nå. Sas.no har visst trøbbel med open jaw og fly premium. Tilbudet i mailen gjelder heller ikke open jaw, og "eksempler på destinasjoner" kan oversettes med "kun disse destinasjonene". Kun ORD og IAD som er omfattet i USA.
Er SAS Plus billetten man bestiller med bonuspoeng SAS Plus som tillater gratis kansellering og endring?
takk for tips. SAS clssic (http://classic.sas.no/) løser alle problemer jeg har hatt de siste med at ikke CT viser riktig pris og det fungerer nå med FP og poengrabatten..
Ble OSL-LAX i januar med biz på utreise og plus på retur. Hvis noen skal kansellere LAX bizbillett med retur 30JAN20-3FEB20, send meg gjerne en PM
Flere som opplever tull med betaling som ikke går gjennom? Og at billettene da ikke er ledige lenger når man prøver på nytt? Det har gjort at jeg nå har flere bookinger til samme destinasjon på samme dato, lurer på hva som skjer med disse..
Har også dobbelt opp med C til ORD på samme dato. En er ticketed, den andre er ikke. Finner heller ikke mer ledig så hadde et lite håp om at den andre skulle bli tilgjengelig så jeg får med kona. Hvis ikke blir det nok en solotur i det minste
Ja, fikk det opp nettopp, antar noen andre var kjappere på avtrekker enn meg og tok de mens jeg lette etter kortet Gjorde egentlig ingenting da jeg etterpå fant ut at jeg skulle på konsert i oslo den helgen jeg prøvde å booke
Ja, sitter og gjør småendring på flere bookinger for å få med rabatten. Det finnes seter, men betaling går ikke igjennom. Sitter på tråden med SAS nå og får vite at hvis endring er mindre en 10kr i gebyrprisen ( begge mine var minus 1 krone) så vil de ikke gå igjennom. SAS booker om for manuelt på telefon, og hopper over 150kr i endringsbebyr.
Noen som ikke har status som har fått tilbudspriser? Får kun opp FP-rabatten, og har prøvd å gå gjennom hele check-out..