Sjekker du destinasjoner og tider som er inkludert i tilbudet? Tilbudet ligger åpent på SAS sinn nettside, så det burde være tilgjengelig for alle. Og ja, får med SASMc rabatten.
Dobbeltbookingen jeg hadde i mine bestillinger som ikke var ticketed forsvant og dukket da opp igjen som tilgjengelig billett. Fikk da sikret en tur retur ORD i C for både meg og kona i ny Airbus a350 Hvis det er flere med doble bookinger på bestillingssiden som mangler billetter kan det lønne seg å følge med på de aktuelle datoene altså.
Har kun sett en side med info som "Europa fra 21.000 poeng", "Norge fra 5000 poeng" - finnes det en liste over konkrete destinasjoner noe sted? Finner ingen annen info på SAS.no enn gjennom linken her i tråden. Ser ikke noe om tilbudet på forsiden.
Har sjekket f.eks. Hamburg og Amsterdam noen ganger nå, forbi setevalg, men får ikke noen annen rabatt enn fly premium. Merkelig.
Ja, sjekket i september og oktober, så skal være godt innafor. Får FP-rabatten fratrukket umiddelbart, men blir fortsatt f.eks. 30.000 p til Amsterdam der det skulle vært 21.000 p.
Er det noen som har prøvd seg på å ringe inn til Sas og be om redusert pris på en allerede booket tur i samme periode?
Hmmmm finner ingen tilbud i reiseperioden. Skal ikke 2v og 2b t/r TRD-CPH bli 30000 poeng i plus med fp-rabatt....
Prøvde å skrive til diamant mailen omkring dette, men fikk beskjed om at jeg måtte kansellere og bestille igjen.
Underlig. Prøver å bestille, men rabatten kommer ikke opp før helt til slutt i bestillingen. Dermed har jeg ikke nok poeng til å få gå videre fra trinn 1(der hvor det står full pris) med alle i familien. Er dette noe nytt eller?
Burde være mulig om man kan endre ett leg på en booking. Normalt blir jo poengene refundert og trukket på nytt om man gjør en slik endring. Såklart vanskelig om man ikke er fleksibel eller har en direkte booking. Jeg har 2 pax OSL-ARN-LAX-ARN-OSL, sendte forespørsel til gull mail om det var mulig å rekalkulere om man byttet til ett tidligere eller senere fly OSL-ARN. Venter på svar
Gjorde du det online eller over tlf/mail? Får bare feilmelding når jeg prøver endre reisen jeg har i kampanjeperioden, mens andre reiser går fint.. merkelig