Fikk beskjed i går om at tilbudet bare gjelder ORD og IAD i USA. Kunne visstnok få 10% på LAX men det skulle egentlig ikke gå an.
Jeg fikk beskjed om at EWR ga 10%, mens ORD ga 20%. Det skal i utgangspunktet ikke gjelde for Biz, bare Go og Plus..
Jeg fikk 19% til LAX Leser også på sas.no at det bare gjelder Go og Plus. Kan være at det er Fly Premium som gjør at man får rabatt på Business ettersom den regner etter Go prisen. En Business billett uten FP burde ikke gi rabatt mao.
mmh... jeg finner ikke en rute som tilsvarer den jeg hadde bestilt i mars neste år. Skal bruke mine poeng og satse på opptjening i 2020. Selv om tilbudet som vanlig frista er det nå et opptjeningsår for en ny langtur senere.
OBS: I dag når jeg søker finner jeg feks OSL-ORD i C i kampanjeperioden og får da opp 38400EB som pris per pers med FPrabatt. I går når jeg bestilte var det 48000EB per pers. Ringte SAS gulltlf og fikk utrolig nok en hyggelig svenske som refunderte meg mellomlegget!! Så da Endte vi opp med OSL - ORD i C til den nette sum av 76800 poeng for 2 Han foreslo først at jeg skulle avbestille og booke på nytt men det sa jeg var helt uaktuelt. Anbefaler dere å prøve det samme.
Nei det var ikke ledig i C lenger på de datoene jeg hadde heller. Men viste til at jeg fant andre datoer med tur retur i C til samme destinasjon med den prisen. Så fungerer vel kun om du har noen billetter du allerede har fått booket i C med høyere poengpris.
Gikk gjennom bestillingen på andre datoer, og poengprisen endret seg til 120k da jeg skulle betale. Så nå fikk jeg ikke FP rabatten heller. Tror hullet er tettet..
Bummer.. Virker som det er generelt dårlig kontroll på disse rabattene og implementering av SAS IT Opplever fortsatt at classic.sas.no fungerer mer stabilt når det gjelder poengbestillinger, noe som jo er smått utrolig etter all kjeften de har fått for de nye sidene.
Jeg får ikke en eneste kampanjepris opp, selv om jeg er nøye med å følge reglene i forhold til datoer og tur/retur. Har forsøkt mange ulike reisemål, ulike browsere og har også gått helt til siste trinn i bestillingen, altså helt fram til at betaling skal fullføres. Hva kan være galt? Er kampanjen kun for de med status i SAS? Jeg er statusløs...