Kan stemme det som noen sa her oppe at rabatten ligger dobbelt inne.. Det er nå 20+20% til ORD og 10+10% til iallefall EWR og LAX Feilen(?) ser ikke ut til å gjelde turer i Europa
Det er noe veldig galt. Jeg booket i går til ORD i a350 til 48000. Når jeg nå går inn og prøver å endre returen i Norge så får jeg ikke opp noen alternativer. Jeg kan ikke velge dato heller. Alle datoer fra 25.mars og ut mars er helt tomme (som om dagene ikke finnes). Om jeg prøver ny booking i dag kommer det opp pris på 38400 men da i a330 den 16.mars Ringte og prøvde å få lavere pris men fikk beskjed om at 48k er riktig.
Avbestilte bookingen eg la inn i går til ORD og booka denne på nytt. To seter til 38.400 poeng pr stk må jo seiast å vere eit kupp. Same pris til IAD, men usikker på om det fins noko særleg med billettar i biz dit.
Har også en bestilling til ORD i november som ble kjøpt for 60000poeng x2 for lenge siden. Fristende å avbestille og booke på nytt, men trø ikke gamble på at disse dukker opp igjen og ende opp i PLUS
Du kan ringe inn og be om å få endret OSL-ARN/CPH evt omvendt til en tidligere eller senere flight, om mulig. Da prises reisen på nytt etter dagens satser.
Tenkte meg nesten det. Takk for svar! Da prøver jeg i morgen. Synes dog at SAS kunne skrevet dette på bestillingssiden da.....
Ingen problem å endre fra 48k til 38,4k EB. Damen hos Sas hadde ingen anelse om hvorfor det var slik. Men 38,4k EB for t/r i biz til Chicago med ny A350 er definitivt et kupp Gleder meg til Mars!
For meg dukket setene opp igjen umiddelbart, og kunne bookes på nytt. No stress selv om man får litt puls
Da fikk jeg også booket min tur til ORD i februar på nytt, billetten ble tilgjengelige umiddelbart etter avbestiling. 38000 ebp til ORD er jo et scoop
Vis det finnes plasser er det tryggest å booke ny bill. første og heller avbestille de(n) gamle deretter for å være sikker...
Takker og bukker for tipsene i denne tråden. Ringte inn og fikk SAS til å trekke poengene på nytt for HKG-turen i februar. I går da jeg bestilte var det 108k EB. I dag ble det 97,2k EB Ingen dårlig pris for to stk til HKG
Må si det er som russisk rulett å ringe SAS. Første gang ble endringen gjort uten problemer eller kostnad. Ved andre forsøk på en annen bestilling skulle de plutselig ha endringsgebyr på150kr per pers. Ved tredje forsøk traff jeg en riktig grinete kar som sa dette kun lot seg gjøre ved å avbestille og booke på nytt. Kunne selvsagt ikke garantere at disse billettene ville dukke opp igjen heller. Frustreeereeendeeee
Ref. info i avbestillingstråden: Sitter plutselig med to HKG-turer i februar. Gi lyd om du ønsker å overta 14-17 feb, så kan vi koordinere. 2 pax i biz. Koster 97,2k EB i dag. Edit: Da har en heldig forumbruker fått disse billettene
Og det går helt automatisk med FP? Eller må du spesifiere det? Edit: Ringte inn og endret ene legget, nye billetter utstedt, men ingen endring i EB. Må du spesifikt be de kalkulere reisen på nytt?