Now or Never 7/2-2018, "utvalgte destinasjoner i Europa." Mitt eneste problem: prisene som listes stemmer ikke...:
POENGRABATT 40 % RABATT PÅ UTVALGTE RUTER Tabell for poengtilbud Norge Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000 Sverige Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000 Danmark Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000 Bestill: 12. februar–18. februar 2019 Reis: 4. mars–31. mai 2019
Haha tredje gang jeg bestiller meg samme poengtur i plus OSL-AMS. Først 30k så 21k og i dag 18k. Må si jeg liker disse intra europe tilbudene altså!
Tenkte jeg skulle gjøre det samme, men utreisen hadde ikke poeng-billetter.. Så da endte jeg opp på 42k poeng for to. Jaja..
Eg har ein aktiv booking til AMS, 3- 5 Mai. Er det slik at eg kan få prisa denne til ny tilbodspris, eller må eg avbestille og rebooke(noko eg ikkje tør...) Og ringer eg inn, sender til diamantmailen?
Bestill ny reise og avbestill den gamle. I den rekkefølgen. Forutsatt at du har poeng til det selvfølgelig . Diamantmailen kan nok ikke hjelpe her.
Som diamant så får du vel gjøre endringer gratis. Og en endring vil utløse ny poengutregning. F.eks legge til et mellomnavn på en av de reisend er nok. Om det finnes ledig billetter så bestiller du bare før du avbestiller.
I dag kom det ein e-post om tilbod på reiser til Asia og USA: OPPLEV USA OG ASIA Akkurat nå har vi ekstra gode priser på reiser til USA og Asia. Bestill senest 25/2, og reis i perioden 25/3–27/6 2019. Om ikkje anna skal eg no inn og sjå om det finst ok prisar i Plus.
SAS har tilbud til utvalgte destinasjoner i Sør-Europa så nå er det bare å bestille sommerferien: https://www.sas.no/tilbud/europa/
Hei, jo du kan bruke poeng. Problemet ligger i det når du trykker tilbake så henger siden seg opp, har samme problem som deg hver gang. For søke på "nytt" må du oppdatere siden, du trykker google--) sas award--)enter og du er inne på nytt uten at du er logget av selv om du kom inn på nytt. Lykke til
Dagens Now or Never er så dårlig at det nesten ikke er verdt å nevne engang, men for dere som er nysgjerrig følg linken : https://www.sas.no/tilbud/now-or-never/