AN EXCLUSIVE OFFER FROM SAS TO YOU AS A DIAMOND MEMBER AND YOUR CLOSEST FRIENDS & FAMILY Hi Malmo, We’re offering great deals that you can share with your family and friends. The offer includes all our destinations. Just book by 30 September. Travel period: 21 October – 31 March 2020 within Scandinavia and Europe and 01 December – 31 March 2020 to USA and Asia. The offer* is valid on SAS-operated flights and you can combine SAS Go* and SAS Plus fares. With a SAS Plus ticket, you’ll enjoy access to Fast Track and our lounges at the airport before departure and you can check in an extra bag. ** To pass on this offer, just email your family and friends the link and campaign code below: Campaign and booking link: https://www.flysas.com/en/friends/ Campaign code: SASNEWA350
Er dette over nå? Kan ikke se noe når jeg logger meg inn på sas sin side. Må jeg ha gull for å se dette? Takk! Mvh en nybegynner
Takk! Så det legge altså ut på torsdager? Er det en kode jeg må skrive inn eller må jeg ha en gull nivå?
Åpent for alle, det legges ut på torsdager på sas.no. Merk at ikke nødvendigvis alle torsdager har disse tilbudene.
Det er som regel et godt synlig banner på SAS.no du kan trykke på for å komme til tilbudet. Tilbudet varer fra 18:00-23:59.
Pst! Bare for Sølvmedlemmer! BESTILL VINTERENS REISER TIL EKSTRA FORDELAKTIG MEDLEMSPRIS - KUN FOR SØLVMEDLEMMER Denne helgen er litt ekstra sølvkantet. For t.o.m. søndag 13. oktober kan du bestille vinterens reiser til ekstra fordelaktig pris. Gjelder reiser til hele verden, både i SAS Go og SAS Plus (i SAS Plus inngår Fast Track, lounger prioritert boarding) – men bare for deg som er EuroBonus Sølvmedlem! Reiseperiode: Europa: 4. november 2019 – 31. mars 2020. USA & Asia: 1. desember 2019 – 31. mars 2020. kampanjekoden: SILVERONLY Vennlig hilsen SAS EuroBonus TRAVELERS GET MORE
Ser ut til å vere omtrent same prisar som på Friends & Family, dog kanskje med litt dårlegare tilgjengelegheit i Plus. Får logga inn sjølv om eg ikkje er sølvmedlem, usikker på om eg får booke.