Ja, jeg fortalte ikke at jeg er student som må klare vel med å betale matvarene i Norge (klager ikke, blir ikke sulten når jeg legger meg). Så jeg har ikke mye til overs og jeg betalte turen for meg selv og samboeren min. Hvis vi reiser plus, det koster vel over 1800 kr ekstra, nesten dobbelt så mye som go ville ha kostet. Usikker også på det med lounge tilgang i GDN med class A (C).
Uansett min inntekt viser jo at jeg egentlig "tilhører" å reise med LCC som Norwegian, Wizz og Ryanair. I år 2018, vi var heldige å finne SAS billetter som er rimeligere enn andre selskaper, også jeg slutter å fly med Norwegian da de driver med sosial dumping (min oppfatning etter høyesterettssaken i høsten 2018). Som fører til at jeg og samboeren min blir sølvmedlem og alle turene er betalt av foreldrene våre.
Alt i alt, det er fin start med mine egne penger og reise-"karriere" i livet med å begynne 350 kr per vei med 500 poeng per vei. Etter Gdansk blir det sikkert stor overskudd å handle matvarene og spesielt på alkohol. Slik at jeg har bedre råd å reise i plus og samt raskere opp til gull status.
Jeg skal også benytte mulighet å fly ungdomsbilletter til syden med 500 kr per vei, midt i sommeren, skal bestille snarest.
Last edited: 13. okt 2019