Var det ikke snakk om at dette kun skulle gjelde businessbilletter? Ille nok siden det er kun det jeg bestiller på langdistanse og jeg liker å gardere meg
Står ikke noe sted når man booker billetter nå. Prøvde Italia og eneste som står er at de kan refunderes 24t før avreise.
Fly Premium. Noe som tilbys gjennom SAS Mastercard Premium. Mer info om du skulle være nysgjerrig: https://saseurobonusmastercard.no/kortene/korttjeneste/fly-premium/
Bestilte tur til foreldrene mine til Helsinki i mars. Med FP-rabatt ble det 1/3 av opprinnelig pris, totalt 20K poeng for to i plus.
Det se jo ganske kjipt ut! Hvor fant du dette? Prøver å dobbeltsjekke hva som er tilfellet med vilkårene i en egen booking
Fant det som sagt under fullstendige regler under en test booking av en tur til HKG og en innenlands i award klasse. Det er nok ikke implementert enda, men det betyr vel fort at dette kommer veldig snart og muligens kan gjelde tilbake i tid Fin julegave fra SAS dette ?
Det er svært lite trolig det vil gjelde tilbake i tid. Slike endringer i vilkår gjelder som regel bestillinger fra dato de blir innført, dersom de blir innført. Antar det ikke er juridisk innenfor å gi dårligere vilkår for allerede bestilte billetter, enn de vilkårene man aksepterter ved bestilling. Foreløpig er dette bare en 'placeholder' i regelverket.
Er nede på EBB om dagen så skulle gjerne vist når det åpnet også. Har noen poeng som løper ut før jul jeg gjerne skulle svidd av til julegaver