Dette er jo vanlige priser, bortsett fra noen turer til 749. Har vært litt lagg på SAS idag, fikk blant annet ikke bestilt billetter etter å ha ventet en halv evighet tidligere i dag, så spørs om det er noe IT-trøbbel.
Nye pointbargains! Ikke veldig spennende, men en god mulighet for å teste ut SAS sitt nye 3-drinks konsept! https://www.sas.no/eurobonus/kampanjer/poengrabatt/
Altså... Om du tar deg bryet med å lese litt først, i alle fall den forrige posten som ble lagt ut for 25 minutter siden, så finner du kanskje noen hint...
Det må være lov å spør, og valgfritt å svare Emkle svaret er ja, de kommer regelmessig. Vi vet aldri hvor god rabatten er, hvor de har tilbud. Erfaringsmessig kommer Europa oftest sammen med Norge. og til Asia/USA kanskje 1-3 ganger i året. Om det gjelder pluss/go eller biz varierer også.
Det må også være lov å bli oppgitt når folk ikke leser én post engang før de spør (ikke bare denne gangen). Men point taken
Hei. Joda, jeg så den. Mitt spørsmål var nok alt for spesifikt. Jeg tenkte mest på tilbud i Europa og på reiser innad i Norge. Tror det har vært kampanjer med halv pris på eurobonusreiser innad i Norge tidligere? Lest et sted at det tidligere hadde kommet rundt litt større kampanjer enn den over rundt vinterferien.
Vet du hva jeg hadde gjort med deg og profilen din om jeg drifta siden her på insideflyer? Enten så hadde jeg hevet deg ut her ifra forumet (men på en fin måte) og latt deg aldri få tilgang til denne siden igjen. Eller så ville jeg laget en ny en og flytta alt over på den nye og latt deg bli igjen her inne for deg selv. Jeg har aldri vært borti en person som deg på et forum som går rundt og hakker på personer enten de er nye eller eldre forumister som prøver seg fram. Hvis noen (kan egentlig være hvem som helst) lurer på noe så skal de søren meg få lovt til å spør uansett hva det er uten at du må blande deg i det som blir diskutert. Du kan spare deg for de (hemma) svarene du gir folk og heller veilede dem til det de lurer på. Det @Xflipper sier er helt rett og sånn skal det være her inne hele tiden. Jeg er selv ikke helt den beste på ting her inne, men jeg hjelper de jeg kan med det jeg kan. Jeg håper inderlig at redaktørene/admin folka her på insideflyer kan veilede deg til bedre veier og mer høflighet.
SAS kjører ofte kampanjer på sin side, så bare følg med . Mange her inne på forumet vil nok gi deg noen hint om tilbud som kommer, så bare hold deg oppdatert. Velkommen til insideflyer .
Det var da voldsomt. Du må gjerne sende meg en PM om du har mer på hjertet, så kan denne tråden fortsette med SAS-tilbud.
Som jeg pleier å si til mine barn når det går en kule varmt: "Løp 10 runder rundt huset mens jeg tar tiden!". Funker hver gang. Anbefales også for voksne med abstinensert stillesittesyndrom.