Fikk mail fra SAS om 30% bonusrabatt på reiser til Malaga, Alicante, Mallorca. Bestill: 11. mars–18. mars 2019. Reis: 1. april–30. juni 2019
Heisann <3 Takk for innlegget, men om du blar en side tilbake så kan du se at noen har kommet deg i forkjøpet allerede Velvel, en god ting kan vel aldri sies for ofte! @SVG_flyer CAN YOU HEAR ME!
SAS med nok ein tilbodsrunde. Reiseperiode: – Skandinavia og Europa: 22/4-19–31/1-20 – USA og Asia: 20/8-19–28/2-20 (unntatt 19/12–7/1) Direktelinke: https://www.sas.no/tilbud/travelers-deal/ Hugs poengopptening! Kampanjeprisar på GO- og GO Light-billettar gir elendig EB-inntening (maks 300 på langdistanse). Sjå meir i tabellane her: https://www.sas.no/eurobonus/poengtabeller/
Siden denne kampanjen la ut på onsdag den 13 mars. Jeg så billett mellom OSL og LED (st. Petersburg) som kostet ca 2700 kr for tur retur. Da kampanjen ble lagt ut, prisen sank ikke, derimot økte den til 3589 kr for samme fly. Tror dere at prisen kan gå ned etter at kampanje avslutter eller? Får man dårligere pris ved å ringe dem? Faktisk jeg ventet med å bestille fordi jeg får ikke vite om visum til Russland blir godkjent eller ikke før mandag den 25 mars Noen erfaringer?
SAS har satt ut noe ekstra rabatterte priser til Tyskland. Som følge av hvordan disse kan kombineres finner jeg mange ukedager i fremtiden der man kan få til en mileage run OSL-ARN-CPH-HAM og retur for akkurat 2899. Dette i pluss, så vi regner med 6000-7500 grunnpoeng
Dukket opp noe nå på framsiden, var ikke tidligere idag. For meg som har base i Trondheim, var det ikke noe mye å rope hurra for når jeg skulle lete etter en rimelig helgetur.
Tror ikke jeg får Mail fra Sas lengre Har sett på innstillingene og alt er riktig, men har ikke fått Mail/tilbud/nyhetsbrev siden før jul. Noen tips om hva jeg kan gjøre?
Mener noen har hatt suksess med å legge inn en annen e-post adresse i profilen sin og slik fått "aktivert" nyhetsbrev etc. igjen.
Joda, men det er jaggu meg langt mellom de gode prisene mellom nord og sør i Norge. Så når det for en gangs skyld er det, så syns jeg det er på sin plass å gi dem kudos for det.
Dette her var ungdomsbillett da, men jeg mekka reise med SAS neste helg til 498,- noe jeg syntes var billig. Vanligvis koster det 599 eller 699 mellom TOS og OSL
498 har jeg aldri sett til EVE, sjeldent 599, innimellom 699 på ukurante avganger. So, I stand my case
Akkurat nå har vi gode priser på billetter i SAS Plus til USA og Asia. Få tilgang til SAS Lounge, SAS Fast Track, bredere seter, mer benplass og treretters middag om bord. Du opptjener dessuten flere poeng om du er medlem i EuroBonus. Tilbudet gjelder til 15. april. Reiseperiode: 15/5 2019–29/2 2020