Kan denne kombineres med Fly Premium? Ser det vises slik i søkemotoren, men i vilkåret står det: Kan ikke kombineres med andre bonusrabatter/-tilbud.
Har du faktisk testet på dette tilbudet? Edit: Gjorde en test nå og tur/retur i Plus kom på 6000 poeng. Fikk ikke opp noe valg angående Fly Premium men det gikk automatisk.
Ringte inn for en allerede bestilt tur i samme tidsperiode. Fikk rebooket til 6000 poeng uten å betale endringsgebyr (er EBD). Oppdaget ikke tilbudet selv så fornøyd med dette forumet som har levert besparelse på 4000 poeng.
Ser at det ofte oppfordres til å følge med på SAS sitt nyhetsbrev, men jeg har aldri fått en eneste e-post fra selskapet. Hvordan kan man "melde seg på", slik at det dukker opp litt reklame i innboksen fra tid til annen?
Når du er logget inn: gå til "Innstillinger" og deretter "Organiser mine abonnementer". Der kan du velge epostvarsling, evt også tekstmelding, for nyheter og tilbud.
Takk ! Ser at jeg faktisk hadde aktivert e-post, men har likevel aldri fått noe. Har nå endret til hele pakka med SMS og aksept av oppringing i tillegg, så får vi se om det hjelper
Nå er «Hele Verden på salg» Bestill senest 22/4 og reis mellom 13/5 og 31/10 2019. Synes det var faktisk en del fin priser fra TRD som Amsterdam, Stockholm, Berlin, Paris etc... under 1000 kr
Booket akkurat en tur til GDN i juni. OSL-ARN-CPH-GND - 2 dager i Gdansk - GDN-CPH-OSL i Plus. Pris 2.345,- og denne gir da 6.561 grunnpoeng, noe som gir småpene 2,8 poeng pr. krone. Kan ikke klage på den.
EKSTRA GODE PRISER FRAM TIL 19. MAI 2019 Nå har vi masse sommer-, høst- og vinterreiser - til fantastiske priser! Så pass på å bestille din reise til Syd-Europa eller noen av våre andre reisemål rundt om i verden* senest 19. mai 2019. Reiseperiode: 27. mai 2019 – 21. desember 2019 Bestill senest: 19. mai 2019 https://www.sas.no/tilbud/travelers-deal/
Dette er første gong eg ser at SAS oppgir gammal og ny pris i tilbodskalenderen sin. Det er jo ryddig!
Men når er den gamle prisen fra? Hvis man sammenligner med en dag hvor det var dyrt, så blir det jo alltids "billig"..
Stort sett dårlige priser på alle aktuelle datoer for min del Satser på at Norwegian følger opp med noe bedre - eller aller helst en snarlig F&F.
Sjekket en del datoer og destinasjoner, men synes ikke dette var noe å hoppe i taket for. Er det mulig at vi ikke ser F&F før ute i juni?