oi oi, tilbud til hkg.. 5000kr! dette var jammen billig! jeg skjønner ikke hvordan de kan selge billetter til denne prisen når lufthansa/swiss/austrian/brussels/ba/finnair selger for 3000kr relativt ofte? Alle disse er jo mye "bedre" selskaper enn SAS også.. hva betaler vi ekstra for?
Etter hva jeg husker har Lufthansa endel høyere lønn enn SAS.. (Lufthansa har høyest lønn i europa hvis jeg husker rett) Finnair også ligger vel over SAS ?
Finner OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-ARN-OSL som MR i Plus for 2.873,- mot "normalt" ca 3.300,- så noe billigere er det jo. Gir småpene 7.498 grunnpoeng for EBD/EBG, noe som betyr 2,61 poeng pr. krone. Eventuelt OSL-CPH-GDN-CPH-OSL for 2.211,- hvilket gir 5.624 poeng eller 2,54 poeng pr. krone.
Hey hey. Det er ikke tilbud, men travelers' deal. Her må vi legge oss på det pompøse språket som SAS tross alt bruker.
Jeg vet ikke hva det lå på før i dag, men 498 i Go og 699 i Plus på OSL-TRD synes jeg er en god pris.
Bestilte en tur til Berlin på dette «Travelers Deal», men når jeg forsøker å velge seter er det kun problemer... Får hele tiden beskjed om at et eller flere seter er tatt, eller at det ikke er kontakt med tjenesten. Er det noen som får til å velge seter hos SAS nå?
Hadde problemer med å velge seter på en flight for et par dager siden, uansett hvilket sete jeg valgte, så fikk jeg beskjed om at det var opptatt. Hadde sjekket i Expertflyer, og da var det nesten helt tomt på flyet. Etter at jeg hadde prøvd alle setene i flyet, så sa Expertflyer at alle jeg hadde prøvd var opptatt... Ventet til dagen etter, og da fikk jeg velge seter. Det ser ut som noe bug, det er vel flere som har snakket om dette de siste dagene?
Har hatt dette iblant. Det er berre å gjennomføre bestillinga, så opnar det seg opp etterkvart. SASIT...
Reisen ble bestilt i går, så den er i boks... Fikk et tips av en kollega om å prøve på classic.sas.no og da var det fritt fram uten problem...
https://youhavebeenupgraded.boardingarea.com/2019/05/nette-sas-business-deals-deutschland-asien/ Salg fra Tyskland.....
Poengrabatt til utvalgte destinasjoner med SAS.... Book før 20/5 - reis fom 1/7 tom 30/9 : https://www.sas.no/eurobonus/kampanjer/point-bargains/
Ser ikke ut som fly-premium-rabatten kan kombineres lenger? Prøvde å booke tur til Bergen i midten av sept. 2 pers. Får det bare til 12k poeng om jeg velger Go.