SAS TILBUDSTRÅD 2019

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 02. jan 2019.

  1. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Sikker på det? Det er ikke alltid det er like åpenlyst ;) De presiserer hvertfall at det er hver torsdag
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Kom på mail her ja.
     
  3. qwertypai

    qwertypai Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    28
    Det slo meg plutselig at jeg ikke har mottatt nyhetsbrev på en stund jeg heller. Måtte ringe inn og det sto visst en sperring på meg av en eller annen grunn. Forhåpentligvis kommer de igjen nå!
     
  4. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ja, jeg ringte nå også. De sa at det er mange som har problemer med det nå, men de fikser det med en gang når man ringer!
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Har gitt opp sas’ tilbudsposter. De kommer/kommer ikke, som de vil. Jeg bruker IF som kilde :)
     
    jgroneng, Avixlo and Kristian like this.
  6. lokke

    lokke Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    33
    SAS har kampanje nå der barn reiser gratis i Norge, Norden og til en del Europeiske feriedestinasjoner i sommer (dvs betaler kun skatter og avgifter).


    TRAVELERS START YOUNG
    Akkurat nå har vi et ekstra godt tilbud til de som reiser med barn. For barn mellom 2 og 11 år betaler man kun skatter og avgifter.
    Gjelder reiser i Norge og Norden, samt til utvalgte byer i Europa, i følge med en voksen.

    Bestill senest 3. juni.

    Reis i perioden: 10/6-22/9 2019.

    https://www.sas.no/tilbud/barnepriser/
     
    jgroneng liker dette
  7. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Er det full opptjening? Her er det kanskje mulig å ta med barnet på et par miles-run til Gdansk.
     
    Last edited: 29. mai 2019
    oddA liker dette
  8. lokke

    lokke Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    33
    Har ikke bestilt noe enda selv, men virker som barn får samme klasse som voksen (og tilbudet gjelder også plus-billetter). Så skulle være gode muligheter for å ta med avkommet på MR ja!
     
  9. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    finner f.eks OSL-CPH-ARN-GDN-CPH-ARN-OSL til kr 3292 i september, hvorav kr 2020 er skatter og avgifter, om man er villig til å ta fri fra skole/barnehage midt i uka :oops: Det gir inntjening på 2,97 ebp/kr før eventuell gullbonus :eek::cool:
     
  10. OGKverneland

    OGKverneland Nytt Medlem

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Funderer på om jeg skal ta en liten tur i juni for å samle ca 3000 poeng som mangler for å opprettholde diamant. Lurte da på å bruke "beste tilgjengelighet". Oppdaget til min store glede at tilbudet om at barn reiser gratis også gjelder billetter på beste tilgjengelighet. Det vil si de får 100 % rabatt på poengprisen og betaler bare skatter og avgifter. Andre som har kikket på det? Med 30 % rabatt (Diamond) betyr det at poengprisen for voksen + 3 barn i pluss blir nesten nøyaktig samme som ved vanlig bonusbillett men med full opptjening for hele gjengen og tilgjengelighet som er vesentlig bedre.
     
    Bolle, democomputer, lokke and 4 others like this.
  11. Janego

    Janego Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har allerede bestilt en bonusreise hvor barn er med i sommer. Hvor sannsynlig er det at jeg kan få tilbake poengene for barna på denne kampanjen? Er ikke ledige bonusbillet
     
  12. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Null. For det første siden du snakker om best pris, for det andre gikk kampanjen ut i går.
     
    Shyneno liker dette
  13. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    De er rimelig verdiløse de barn reiser gratis kampanjene som kommer rett før ferien, det er ca 6 mnd siden jeg bestilte hovedferien med barna i sommer.
     
    Shyneno liker dette
  14. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Går ut i dag, så fortsatt mulig å booke
     
  15. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    My bad. Var tydeligvis over midnatt da jeg satt og surra i «går» kveld.

    Uansett ikke mulig med best pris.
     
  16. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Nå kan du reise enda mer komfortabelt i SAS Plus fra kun 300,- ekstra* til utvalgte destinasjoner i Europa.

    Bestill senest 10. juni.
    Reiseperiode: 1/7–30/11 2019
     
    ina and Kristian like this.
  17. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
  18. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,899
    Bonuspoeng:
    113
    Snuste på en MR BGO-GDN i ettermiddag. Fant en finfin rute me 3 legs begge veier. Så da jeg kommer hjem har flighten på returen med YW (Air Nostrum) forduftet. Den er ikke blitt dyrere, bare borte vekk. Noen som vet hva dette er for noe? Ble en blanding av irritert og nysgjerrig. Finner igjen YW flighten på EF, men på ITA Matrix er den gone:rolleyes:o_O
     
  19. trulsern

    trulsern Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Nytt poengtilbud, sikkert mange som har fått denne allerede?

    «Du er en av de viktigste medlemmene våre, og derfor gir vi deg nå muligheten til å bestille en bonusreise med opptil 50% poengrabatt – før alle andre. Unn deg en pause, bo på et trivelig hotell, gå i butikker, på konsert og kos deg med god mat. Sjekk hvor langt dine poeng kan ta deg akkurat nå og bestill senast 30. juni. Reis mellom 1. september 2019 og 31. mars2020*.

    Vennlig hilsen SAS EuroBonus
    TRAVELERS GET MORE»
     
    Shyneno, ina and Storbaba like this.
  20. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    For EBD atm, men EBG kommer nok i løpet av noen dager.

    upload_2019-6-24_10-59-56.png


    upload_2019-6-24_10-59-12.png

    For dog ikke oppå noen av rabattene mine med CT eller FP nå. verken i Google Chrome eller IE. Alt er vekke og får ikke valgt dem en gang. Andre med samme erfaring?
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden