Har oppgradert med poeng etter normal "prisliste" til/fra ORD/WAS/NYC/PVG. I gamle gode tider var det 10.000 poeng fra GO til PLUS, nå 15000. Poenginntjening etter opprinnelig booket billettklasse
Oi. Lesefeil. Skumleste og fikk ikke med meg at det sto bonus billett. Det er helt rett, det kan man ikke.
Én million billige reiser er lansert! Reis: Europa/innenlands, 21. september - 31. mai. USA/Asia, 3. november - 31. mai 2016. Bestill innen 1. september. Los Angeles til 4 698 kr, New York til 3 489 kr, Berlin/London/Paris til 399 kr og mye, mye mer.
Denne stod på en stor plakat på Grønland i går kveld. Interessant at de publiserer reklamer offentlig før de publiseres på nettsidene..
Jeg fikk også denne (som EBG). Hyggelig å få tilbud om å bli med på slikt, men personlig venter jeg nok til det kommer noe som er mer på mitt nivå
Venter spent på neste mandag, skal meldes på. Regner med det er såpass bra opplegg at jeg tar hjem NM som tidenes første på smørefritt
Med mitt skiløper nivå som sikkert er godt under dansk snitt standard, ikke engang målbar kondisjon. og kosthold mer tilpasset afterski, så ville jeg nok gitt Oddbjørn Hjelmeset magesår. Men tanken & initiativet var jo ikke dumt for dem det passer for, får håpe de finner på litt ting i andre sjangrer etterhvert også.
Liker at SAS setter i gang slike turer, så vil prisen(og lysten på de forskjellige arrangementene avgjøre hvilke jeg drar på.
http://www.sas.no/tilbud-og-priser/sas-plus/ Er dette et godt tilbud på pluss saver eller er det en relativt normal pris?
Hvis en sammenlikner med tilbudet for litt siden til HKG t/r for ca 3K i GO, finner jeg nå priser fra ca 9K i SAS Plus Saver. GO gir 9K grunnpoeng, og Plus Saver 12K grunnpoeng. 6000kr mere for 3000 poeng ekstra. Så i forhold til poengopptjening ikke ett godt tilbud. Men det er lang flight, og vil en slippe å gamble på Optiontown-oppgradering så får du garantert sete i Plus. Jeg hadde imidlertid aldri gått for det selv, men vi er jo forskjellige