SAS tilbudstråd 2015

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Cecilie, 20. jan 2015.

1. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Det samme gjelder i desember. Jeg tror jeg kjøper lodd bortover så får heller hjemturen bli i GO. Er vi heldig er det ny kabin til NRT så det er ikke så alt for gale. Til den prisen skulle jeg uansett overlevd å sitte på dassen hele veien bort.

3. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Houston selges nå for 9999kr tur retur. Ingen dum pris faktisk :)

Cecilie liker dette
  4. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,723
    Bonuspoeng:
    113
    Håper det er en stund til neste salg nå. Etter denne runden sitter jeg med billetter til GDN i juni, SFO i november og HKG i mars...

5. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,723
    Bonuspoeng:
    113
    Og noen minutter etter denne posten, ser jeg at SAS kjører helgetilbud.. Aiaiai.. [tenkeboble] hmm.. MR og et glass øl i US i november..? Det er jo under 3000... [/tenkeboble]

Larata liker dette
  6. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    For sent å håpe på det gitt ;) Nå kom enda en runde fra Oslo :mad:

Baldrick liker dette
  7. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,723
    Bonuspoeng:
    113
    Kan høre Amex'en skriker fra lommeboka; "NOOOOOOOOOOOOooooooooooooo....!!!" :oops:

Larata liker dette
  8. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    SAS Respekterer ditt privatliv? Leste med forundring disclaimer med liten skrift i dagens kampanje, hvor det skrives: SAS respekterer ditt privatliv....NEI DET GJØR DE DEFINITIVT IKKE ;) De skulle visst hvor mye problemer de skaper i huset her med ordne fridager, barnevakt, løgner, bortforklaringer, sparing, sure unger som ikke får være med på alt, hvem som skal ha ungenes poeng på familiekonto, hvilket kredittkort som skal brukes osv osv osv....

9. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Var vel ikke akkurat oppsiktsvekkende laver priser, dette. Er man fleksibel og kan være borte en stund, går det vel an å finne en brukbar pris, men 5-6K for en GO til NY er vel i overkant av hva noen gidder betale.

Baldrick liker dette
  10. bern747

bern747 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Skal man teste Houstonruta er vel tidspunktet for en revenue booking inne...Snaue 10000 kr og 22500 (?) grunnpoeng "på kjøpet" basert på forsideartikkelen for gull/diamant. Om man slenger på en tilslutningsflygning så kan men vel legge på enda litt poeng.

Hvordan er egentlig klimaet i Houston midtsommer...?

Med den prisen frister det uansett veldig!

11. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Stod ikke at det var billig, bare at han håpet at det ikke kom en ny kampanje ;-)

Baldrick liker dette
  12. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Helt jævlig - og det kommer fra en som ellers liker varme. Å være utendørs i Houston om sommeren innebærer stort sett å komme seg raskest inn i airkondisjonert bygning. Å sette seg inn i en bil som har stått parkert utenom skygge er lidelse helt til aircondition begynner å få effekt etter et minutts tid. Kort sagt: Houston i juli-august skygger jeg bokstavelig talt helst unna. September kan være brennhet den også, men ikke så skrekkelig som høysommer.

13. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk nettopp denne på mail.

Gjør et kupp i helgen:
    Bestill en langtur til spesialpris i helgen. Tilbudet gjelder vinterreiser til Tokyo, Hongkong, Shanghai, Beijing, Chicago, New York, Washington og San Francisco. Bestill nå i helgen 8.-10. mai. Reis 3. november 2015-16. mars 2016. Begrenset antall plasser 16. desember 2015-7. januar 2016.

14. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,723
    Bonuspoeng:
    113
    Fant f.eks. Washington i november til under 3k.. Det er jo akseptabelt :)

15. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,723
    Bonuspoeng:
    113
    Haha! Kjenner meg igjen i dette! ;):D

Fnate liker dette
  16. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg hadde først luftet en tanke for samboerfrøkna om jeg ikke kunne ta en liten tur til Dallas i november for å se Dallas Cowboys spille hjemme. Fikk først noen motkrav stilt, men disse ble trukket tilbake med beskjed om at hvis jeg reiste til USA uten henne ville ikke nøkkelen min passe når jeg kom hjem. Så dukket VIP Go-salget opp, men fikk ikke med meg henne på at tur til Washington på bortekamp på åpen stadion i desember er en god ide. Hun ser for seg at det blir vanvittig kaldt, er forsåvidt enig i det, men man er da fra Finnmark - får tåle det. Jeg hadde slikket sårene etter "nederlaget", og innsett at det ikke ble fotballkamp på meg i år heller da det var få andre datoer som passet med andre ferier og jobbene våre. Så dukket dagens tilbud opp, jeg sender en liten sms til henne; "Nytt tilbud hos SAS :)" To minutter etter ringer telefonen, "du har vel booket allerede?" er det første hun sier. Jeg svarer nei, og det neste jeg hører er "book da!". Så da er neste steg å vente på at kampbilletter kommer ut for salg.

17. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Tur#1: "OK"
    Tur#2: "*$$%*!!$@%%!!"
    :rolleyes:

18. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom man er heldig å finne denne turen til 9999,- all in, så må vel dette være en mega god Milage-run?
    Her blir det vel elegant 20K grunnpoeng eller tilsvarende, samt at man slipper å piske rundt hele Europa for status?

Travellingalf liker dette
  19. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Sagt er sagt, jeg brukte elefant-briller, lommelykt og light-sticks, prisen på 9999,- fant jeg aldri. Satser heller på billig P-class i motsatt av sommerferien, da jeg trenger ca 20K poeng for å videreføre Diamanten

20. prisjeger

prisjeger Travelhacker wannabe

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    PettR and Dash like this.

Del denne siden