http://www.sas.no/en/eurobonus/offers-news/point-bargains/ Den engelske siden viser prisen kun ex IAH i motsetning til norsk tekst som sier mellom IAH og Scandi.
Hva gjør man i Houston i Juli? Har skjønt det er veldig varmt. Tar med arvingen over, gutt på 9. Vi reiser 19-22.07. 75k points totalt for oss. Naice
Er vel pervovarmt, men finner nok ei bule med a/c og øl.... Men siden du skal ha med mævvær'n er det kanskje ingen god idè
Det var en Sixth-Flag park der. Det er jo Tusenfryd * 1000 mtp. karuseller mm. Galveston er Mexico gulfen. Der blir man nøtte-brun på 3 dager. Kjøp med 2*2 Iphones og vips så er turen betalt kontantmessig.
Hvordan er det å avbestille billetter til Houston ? Får man alle poengene tilbake eller hvordan fungerer det? Vurderer å bestille en tur men usikker på om det går i forhold til jobb.
Hei Er det noen som vet hva gyldigheten på poengene man får tilbake er hvis man avbestiller en bonustur? Saken er at jeg har bestilt billetter for tur i juni for poeng som gikk ut i slutten av april (bestilte rett før utløpsdato).
Du får kun igjen poeng som er innenfor gyldighetsperioden sin, så dessverre får du kun avgiftene igjen hvis du avbestiller disse billettene.
Tusen takk for svar Ante meg at det måtte være en slik begrensning.. gikk på en blemme og har bestilt fire eco-billetter til jentejuntaen og meg selv til NYC i slutten av juni. Og selv om ingen sier noe, eller er negative, skjønner jeg på stemningen at ingen gleder seg spesielt til turen. Jeg burde ha kjøpt biz-billetter istedet, det ville fått opp stemningen. Det høres kanskje ut som om dette er en bortskjemt gjeng, men ingenting er lenger unna sannheten. Jeg må bare innse at noen rett og slett plages ombord i et fly, selv om jeg befinner meg i motsatt ende av den skalaen. Selv på økonomiklasse har jeg det stort sett storveis, og bedre jo lenger turen er. Men ikke alle har det slik. Og det er jo ikke så rart heller at barn trenger en seng for å få sove godt, og da er det egentlig bare biz som gjelder. Øynet en kort stund en sjanse til å kvitte meg med eco-billettene til NYC og bestille biz til Houston istedet, men skjønner at det ikke lar seg gjøre. Ikke akkurat noe å klage sin nød over - jeg får kanskje vurdere å pælme bonusbillettene .. eller reise alene med tre ledige seter ved siden av meg... blir jo nesten som biz det (kanskje får jeg mat- og drikkerasjonene til de tre andre også...)
Hva med gebyr for name change? For sikkert med deg noen dollies på det. (forutsatt at det er mulig med utgåtte poeng på gyldig booking)
Siste dag for billige reiser når du har med deg barn: Kun skatter og avgifter for barna! Bestill hos SAS: https://www.sas.no/lavpriskalender/?&cat=63&utm_medium=nosm&utm_campaign=NOSMFB_w20