SAS tilbudstråd for 2016. Gjelder både tilbud på EuroBonus-billetter, og ordinære billetter, samt andre kampanjer SAS klarer å hoste opp i løpet av året. Starter året med en pluss-salg http://www.sas.no/tilbud-og-priser/sas-plus/
Noen som har funnet noen bra datoer med bra priser i Plus? Er vel ikke billige billetter til fotballtur til Manchester? En natt i Manchester med fotballkamp hadde jo vært perfekt.
Burde vel vere lett å få tak i fotballbillettar i alle fall, slik som dei spelar om dagen. Men du kan f.eks. sjekke opp 2. mars. Då kan du få plus over for 1300 den 2. og tilbake for 1400 den 4. mars, dersom du har moglegheit til å ta fri onsdag til fredag. Ser ikkje ut til å vere spesielt gode prisar knytta til fotballkampar i helg. då er sikkert ungdomsbillettar og gambling med optiontown betre.
I tillegg har dei eit PLUS-tilbod. Til London, Gdansk og sikkert mange fleire kostar PLUS berre litt over 200kr ekstra.
På vanlig måte.. Jeg har bare sett på et par steder (London og CPH) og der var det returbilletten som PLUS koster 200,- mer.. Synd det ikke er begge veier
Har lenge planlagt en tur til Island i starten av juni, men prisene har vært av typen landeveisrøveri... Nå sikret jeg meg t/r for to personer i plus for 3600,- fra OSL med utreise onsdag og hjem søndag, slettes ikke dårlig. Kun ca 200,- ekstra for plus.
Masse ledige i Plus til 699,- og 649,- på mange dager/avganger. Ser de mappes i A-klasse, som jo er billigste Plus. Men utenom salget koster f,eks. TRD-OSL en vei i Plus 1549,-( tror det var det den kostet). Det jeg derimot ikke husker er om disse også var A-klasse..... Om det er tilfellet, skal det være rimelig enkelt å booke om avgang uten kostnad dersom ønskelig, pga maange daglige avganger. Når salget er over.....vil jeg tro at billigste ordinære Plus ( til 1549,-....?) vil vises som A-klasse.....
Bare et par hundre ekstra for Plus mellom OSL og CPH også - ganske godt kjøp med tanke på noen ekstra poeng og en liten øl på toppen av alt man tømmer i seg i loungen.
synes også det er ganske gode priser i plus. har fått bestilt et hav av billetter til sommerferien så nå er det bare at vente på en god hotel deal før endelig destinasjon bestemmes
Jeg liker dette veldig godt. Som ukependler kan jeg nå laste opp med billetter frem til september og sikkert en del i Plus. Ser at flere typiske pendler-flights har høyere pris i Go enn i Plus 899 vs 649,- så det er virkelig en trøst for at jeg ikke fikk bonus challenge