får de vanlige "nyhetsbrev" mailene, men dårlig med andre tilbud :\ virka som det kom flere sånne før man fikk noe status.
Ser ut som om dette er dagens now or never tilbud. Ikke så veldig spenstige destinasjoner sett med mine øyne ....tror jeg står over. Prisene er dog gode Liker ikke når det et er mange innenlandsdestinasjoner på NoN...Vil ut i den store verden og reise
Ja, er sånn på alle SAS-sidene i .se.dk. og .no i alle fall. Litt av og på. Fikk opp forsiden nå, men søk tryner. Og så får man plutselig ikke opp noe igjen. Trøbbel i Frösunda...
Da er sas.no oppe igjen, og man kan bestille billetter. Les mer om tilbudene på: https://insideflyer.no/torsdag-28-juli-dagens-now-or-never-tilbud-sas/
Billig til London igjen, men hvorfor kan det ikke være billge retur billetter i plus Hver gang jeg har sjekket har det ligget på 1714 kr fra TRD.
Helgekupp: Er noen gode plus priser ute å går også, TRD-ARN 899 , TRD-OSL 749 HELGEKUPP - Priseksempler Oslo - én vei fra BERGEN599,- STAVANGER599,- TRONDHEIM599,- LONDON349,- BARCELONA549,- Oslo - t/r fra NEW YORK2999,- LOS ANGELES3499,- BEIJING2999,- Bestill senest 7/8. Reis innenriks/Europa 22/8-25/3 2017, USA 6/9-10/12 2016 og Asia 1/11-10/12 2016. Reise til USA/Asia må være avsluttet 15/12 2016. Begrenset antall plasser.
Har SAS hatt salg på IC-destinasjoner om sommeren? Husker at seneste VIP-salget hadde blackout 15/6-01/08(?), men usikker på ordinære kampanjer.
Hei. Spm 1: Jeg har kjøpt meg en sas plus billett innenriks i slutten av august. Det har gått over 24t siden jeg bestilte den. Kan jeg likevel få refundert hele billetten inkl alle gebyrer og tillegg? Altså at jeg går i null av det Ønsker å avbestille den og bestille meg en ny, da jeg har funnet en billigere pris. Spm 2: Driver å ser på helgekupp på sas.no. Finner ut at hvis man bestiller tur/retur i samme reise så fyker returprisen opp når jeg trykker på hvilken TUR jeg ønsker. Altså jeg får TUR til 599, men så blir det plutselig 3-5000 kr i retur. (Før jeg trykket på hvilken tur jeg ønsket, var returprisen på 5-600) 10 000-kr spørsmålet: hvis jeg tar å bestiller reisene som enkeltreiser, altså hver for seg, klarer jeg da å unngå dette!? Tusen takk for svar!
Tror du må ha misforstått prisene i tilbudslista er i GO mens det jeg skrev på første linje når det gjalt plus reiser var reisene TRD-ARN og TRD-OSL