https://www.sas.no/tilbud/verden-venter/#/booking Bestill senest 24. september 2017. Reiseperiode Norge og Europa: 9/10–15/12 2017 Reiseperiode USA og Asia: 15/11 2017 - 15/3 2018 (unntatt 16/12 2017–8/1 2018)
Så denne akkurat på Diamond-sidene til SAS under spesialtilbud: En god anledning til å booke "best availability"-billetter til ytterligere rabatt. Diamanter har jo her 30% rabatt, så er litt usikker på om dette kommer på toppen eller om det er istedenfor? Poeng får man jo på turen så en god anledning til å sikre diamantkortet...
Enten gjelder ikke tilbudet for alle, eller så finner jeg det ikke på diamant-siden. Prøvde å gjøre et søk på en reise, fikk ikke opp noe mer rabatt enn vanlig for EBD.
Nå er den søkk vekk også hos meg. Sakset fra under Grand Hotel-tilbudet. Det skulle være gjeldende fra i dag, men det er vel noen fra SAS som har vært for tidlig ute. Ikke første gang det skjer...
Det står "an extra point discount" så tror det er både -30% og -40/50%. Står også en lenke for å sjekke vanlige priser på "Best Availability", og når jeg går inn så er jo prisene ferdig trukket fra 30% EDB-rabatt. I så fall er det potensielt et veldig godt tilbud! Finner f.eks. 161 700 poeng for Business Saver t/r SFO. Det blir da 97 020 poeng med 40% rabatt. EBD opptjener 22 500 poeng. Og sånn sett blir prisen 74 520 poeng. Med basispoengene kan det da være verdt det over FlyPremium, selv om det er 14 520 poeng dyrere.
BESTILL SAS PLUS FRA KUN 200,- EKSTRA OG NYT EN REKKE FORDELER Bestill senest 9. oktober 2017 Reiseperiode: 30. oktober 2017 – 18. mars 2018 https://www.sas.no/tilbud/norge/ SAS forlenger altså Norge-tilbudet med én uke, slang på resten av Skandinavia i tillegg og muligheten for å kjøpe SAS Plus for bare 200; ekstra.
supert med dette. Men hvor finner man tilbudet? Jeg forsøkte nå å logge inn via diamant-siden samt forsøke bestilling av biletter, men havnet på langt over 200.000 poeng til PVG...
Det tilbudet ble borte uten at noen fikk booket. Det sto visst under spesialtilbud på diamant-siden, under tilbudet for Grand Hotel i Stockholm.
Hvordan kjøper man dette tilbudet? Må man kjøpe det som tilvalg etter å ha valgt Go? Jeg har forsøkt en god del reisemål og datoer, men forskjellen mellom Go og Plus er alltid mye mer. Eller står det i vilkårene at det er en del av "Et halvt dusin billige billetter" eller noe sånt?
Kjøpte enveisbillett innenlands i Go til 1900 kroner i går kveld. Ble avbestilt i dag, og erstattet med Plus. Slike tilbud liker jeg!