Booket bonusbillett på den nye Embraer 190 E2 BGO-BOO til WF igår. Booket uten problem på sas dått no...
Da ble det en overraskelse til kona i februar..... "Du - jeg spanderer middag på lørdag kveld" "Åh...hvor da" "Det er på Huset" "Hvilket hus ? " "Huset....i Longyearbyen" Litt usikker på hvordan neste setning blir, men jeg skal passe på å spørre min.24 timer før...
Booket i plus , men usikker hvordan det funker på WF - aldri gjort det før. Dvs valgte Plus og brukte 6000 poeng på det...( en vei...) For å være ærlig vet jeg ikke hvordan Plus på WF funker....
Snakket med et vennepar og erstattet døgnturen med kona til helgetur med dem. Må bare si at jeg synes vi har gjort det bra........Fikk fly t/r for fire voksne i Plus ( MC-rabatt samt pågående kampanje ) for 28000 poeng + 2032 kr og hotell på CC-poeng + 5000 kr. Skulle vi booket med penger hadde det kommet på drøye 46000 kr....galemattias
Konge det Kanskje en hundesledetur vil toppe kaka Vi gjorde det, dritkult, men varte ikke lenge nok..
Ja. TRD-TOS WF602 TOS-LYR SK4494 LYR-OSL SK4497 OSL-TRD SK330 Totalt 7000 bonuspoeng for pluss hele veien med både EB og MC-kampanje. (retur på natta, dog ..)
Det hender at Now or Never er avlyst når der er andre tilbud eller kampanjar på gang. Mulig at Friends and Family salget som (kanskje) står for døra har gjort at det ikkje blir Now or Never i dag? Kanskje, kjem berre med spekulasjonar her.... Og velkomen til forumet!!
Ser i WordPress at artikkelen min er blitt rescheduled til fredag 27.10 kl 1745, så da blir det muligens et helgesalg? Time vil shåvv, som de sier i Flåklypa grand prix
Hva skjer her? Noen oppdatering på enten now or never eller friends and family? Merkelig tilbud som kommer og går og fjernes etc.
Mye rart med SAS. Nå kjører de jo Norge på tilbud, men ser det er mange tidspunkt pluss-billettene er billigere enn go: Eksempel for Oslo-Trondheim før jul.
Mange bra priser nå ja, skulle bare hatt en bonuschallenge igjen slik at man fikk mer motivasjon til å fly uten mål og mening!